Kombinované studium na UHK či TUL, obor sociální patologie a prev

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
pinklady
Povídálka 12 příspěvků 19.03.19 07:44
Kombinované studium na UHK či TUL

Ahoj holky, nechystá se některá z Vás na UHK obor Sociální patologie a prevence, nebo na TUL Sociální práce a penitenciární péče? Nebo už tam nekdo studuje?
Díky za odpovědi :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Kazimíra Olejovka
Kecalka 438 příspěvků 19.03.19 07:46

@pinklady Studuji kombinovaně UHK Sociální patologie a prevence, ptej se co tě zajímá. :-) Jsme ve 2. semestru.

pinklady
Povídálka 12 příspěvků 19.03.19 07:51

@Kazimíra Olejovka jak často je vyučování? Kde mám sehnat tu jejich slavnou knihu na prijimacky (zkoušela jsem hledat všude).
Jak se Ti ve škole líbí?

Kazimíra Olejovka
Kecalka 438 příspěvků 19.03.19 07:59

@pinklady
výuka probíhá od čtvrtka do soboty zhruba 9-10 dní za semestr, Někdy to je od čt do so, někdy jen pá-so atd. každopádně v jiné dny výuka tohoto oboru v kombi formě není.

Kde sehnat knihu netuším, pokud ji nemá prodejna skript na UHK tak jedině zkoušet bazar. Každopádně je stěžejní k přijímačkám!

Ve škole se mi líbí moc - všude dobře, doma děti :mrgreen: ne vážně, je to tam skvělé, vše tam funguje, jsou tam príma lidi, vyučující, mě to tam baví! I studium mě baví, i když je dost náročné.

pinklady
Povídálka 12 příspěvků 19.03.19 08:01

@Kazimíra Olejovka děkuji moc, nalila si mi optimismus do žil :kytka:

Kazimíra Olejovka
Kecalka 438 příspěvků 19.03.19 08:16

@pinklady jojo, ten budeš potřebovat :mrgreen:

g.sandova
Závislačka 4242 příspěvků 19.03.19 08:22

@Kazimíra Olejovka také mám přihlášku podanou. Prosím, mohla bys zprůměrovat, kolik seminárek, prací musíš za semestr napsat?

g.sandova
Závislačka 4242 příspěvků 19.03.19 08:24

@Kazimíra Olejovka a zkoušky? Stres, nebo jsou zkoušející v pohodě? Děkuji

Kazimíra Olejovka
Kecalka 438 příspěvků 19.03.19 08:31