Konec podpůrčí doby jak dál

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
16.10.21 09:44

Konec podpůrčí doby jak dál

Je tu někdo, kdo mi poradí. Jsem téměř rok na PN, nejsem schopná zatím pracovat, nemám ani ukončenou léčbu… Žádost o prodloužení jsem zaslala včas. Přišel mi formulář profesní, absolvovala jsem lékařskou prohlídku včetně vyplnění samostanosti atd. OL se ptala zda mám podanou žádost o ID což nemám, podávala jsem jen o prodloužení PN.
Pokud mi PN neprodlouží musím tedy zaslat žádost o ID? Jak to ve skutečnosti je? Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10778
16.10.21 10:15

Já si myslím, že žádost o ID a PN spolu nijak přímo nesouvisí. Že když ti neprodlouží PN, tak prostě budeš jen tak doma a nebo sup zpět do práce, bez ohledu na nějakou žádost o ID.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
65165
16.10.21 10:17

Ono hodně záleží, zda se jedná o diagnózu, kde je možné, že dojde v nejbližší době k vyléčení, nebo naopak. žádost o id podej, ono dost dlouho trvá, než se to vyřídí

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.10.21 10:19

@Cenarius já nemohu do práce, protože jak jsem psala výše nejsem schopná pracovat.

• Citovat
  • Nahlásit
625
16.10.21 10:20

Asi můžou být rozlišením postupy dle krajů. U nás posudkovy lékař když uzná, ze by byl lepší ID než prodloužení PN (PN se prodlužuje jen o 3 měsíce a celkem je možné max 3× prodloužit ), tak se rovnou ozve konkrétní osobě a bez další žádosti to rovnou uzná ID. Je to ale dost individuální podle diagnózy a hlavně prognózy jestli se člověk bude moci vrátit do práce…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.10.21 10:21

@martina.se zatím doléčení v nedohlednu bohužel

• Citovat
  • Nahlásit
13890
16.10.21 10:22

Podej si žádost o ID myslím, že ideální řešení.
Držím pěsti.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13890
16.10.21 10:24
@Cenarius píše: