Koronavirus máte strach?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
856
27.1.20 18:44
@mroe píše:
Ja se nesmeju nicemu, ale vzhledem k tomu, ze jsme na kazde odd. Dnes vyfasovali asi 2 ks a je nas vsude tak trikrat tolik, ma to moje rodina, nas dum a nase ctvrt spocitane.

Jako do zdravotnic. zarizeni? To už snad i ti Číňané to mají lepší. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26862
27.1.20 18:45

Koronavirus máte strach?

Ne, nemam strach.
Ale kulim oci 8o 8o 8o jak tady nektere bezduvodne propadaji panice 8o 8o 8o Ockujete se kazdy rok proti chripce? Protoze u te je vyssi sance, ze se ji nakazite :nevim:

Berte to tak. Co ma prijit, prijde. Co se ma stat, se stane.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4928
27.1.20 18:47

@Kristynka22
Nejsem odborník, ale viděla jsem dost respirátorů bez ventilku (třeba ty Respilon RespiPro, co se o víkendu vyprodaly na Alze, vypadají úplně designově :) ).
Narazila jsem i na FFP3 bez ventilu - ale tipuji, že v těch se asi hůř dýchá

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
116087
27.1.20 18:49
@magion píše:
Jako do zdravotnic. zarizeni? To už snad i ti Číňané to mají lepší. :think:

Jestli to nebude tím, že to lidi v panice vykoupili. Sice je to k ničemu, ale v TV říkali, že se zvýšil zájem o roušky, tak honem honem objednat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
116087
27.1.20 18:50

A kdy plánujete nasadit respirátory do akce?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3392
27.1.20 18:53
@cecetka píše:
Ne, nemam strach.
Ale kulim oci 8o 8o 8o jak tady nektere bezduvodne propadaji panice 8o 8o 8o Ockujete se kazdy rok proti chripce? Protoze u te je vyssi sance, ze se ji nakazite :nevim:Berte to tak. Co ma prijit, prijde. Co se ma stat, se stane.

To vis, s uherakem ve spajzce a s endiaronem v kapse se to zvlada lepe :lol: Ze ja se jeste necemu divim, delala jsem s lidma, tak vim co dokazou :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3172
27.1.20 19:02