Kručení ve střevech po jídle

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.01.17 11:52
Kručení ve střevech po jídle

Předem pardon za anonym…
Poslední dobou se mi často po jídle stává…že slyším, jak mi střeva pracujou…jak když někdo přelívá tekutý obsah :lol:, dříve jsem to neměla, někdy mě to i v noci budí, máte to někdo? Pomohly by lactobacily? díky za rady…

Reakce:
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.01.17 12:18
@Anonymní píše:
Předem pardon za anonym…
Poslední dobou se mi často po jídle stává…že slyším, jak mi střeva pracujou…jak když někdo přelívá tekutý obsah :lol:, dříve jsem to neměla, někdy mě to i v noci budí, máte to někdo? Pomohly by lactobacily? díky za rady…

tohle se mi děje, jen když zadržuju velkou, nebo nejdu na záchod víc jak dva dny. Laktobacily jsou ale dobrá věc.

 
Ou
Kelišová 5185 příspěvků 09.01.17 12:20

Máte k tomu nějaké jiné potíže? Průjem/zápcpa/na­dýmání/vyrážky/pach z úst/pálení žáhy?

Je to po nějakém jídle horší a po nějakém lepší?

Máte poslední měsíce nějaké větší starosti/úzkos­ti/zátěž a nebo jste je měla v posledním roce?

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.01.17 12:21

Jen nadýmání, ale nic hrozného…ano…měla jsem starosti…

 
Havran007
Ukecaná baba ;) 1925 příspěvků 09.01.17 12:23

Zkus probiotika (laktobacily). Mě to dělá občas po ulehnutí.

 
cecetka
Kelišová 7367 příspěvků 09.01.17 12:25

Dela mi to, kdyz vybocim ze sveho obvykleho stylu stravovani. To jsou treba vanoce nebo dovolene.

 
Ou
Kelišová 5185 příspěvků 09.01.17 12:33

Hlídejte si příjem vlákniny, užívat probiotika bez toho, abyste je posléze patřičně krmila vlákninou je zbytečné - takže jezte víc semínek, zejména len, chia, včelník, bazalka a nebo psylium, ořechy, celozrnné produkty a luštěniny- víc třeba v knize https://www.kosmas.cz/…o-neni-tabu/
K vyššímu příjmu vlákniny je taky potřeba hlídat si dostatečné pití.

To rozhodně pomůže se spoustou věcí.

Jinak je dost pravděpodobné, že tím, že váš mozek a tělo jede ve stresovém režimu, tak pracuje jinak a vy si ho jina všímáte.

K tomu si potřebujete osvojit nové způsoby, jak stres kompenzovat. Do toho spadá říkat si o pomoc, nechat si pomoci s tím, co je nad vaše síly. Když překonáte ostych/stud/strach, najdete ve svém okolí lidi, co vám budou schopni a ochotni pomoci - ať už někdo z vašich blízkých či známých a nebo nějaký profesionál, ať už řešíte cokoliv.

Další věc je důkladně dbát na pravidelný pohyb - pohybem se odbourávají stresové hormony.

Přímo na rozvrkočené trávní je pak tato jógová desetiminutovka - výhodou je, že sebou nese i relaxaci - zkuste si navyknout ji cvičit jednou denně a až vám to půjde samo, jako čištění zubů, tak zvažte jestli náhodou nestojí za to se józe věnovat víc. Nese to sebou pohyb a relaxaci - tedy je skvělou strategií na zvládní stresu.

https://www.youtube.com/watch?…

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.01.17 12:51

Ou: děkuju…

 
Havran007
Ukecaná baba ;) 1925 příspěvků 09.01.17 13:09
@Ou píše:
Hlídejte si příjem vlákniny, užívat probiotika bez toho, abyste je posléze patřičně krmila vlákninou je zbytečné - takže jezte víc semínek, zejména len, chia, včelník, bazalka a nebo psylium, ořechy, celozrnné produkty a luštěniny- víc třeba v knize https://www.kosmas.cz/…o-neni-tabu/
K vyššímu příjmu vlákniny je taky potřeba hlídat si dostatečné pití.

To rozhodně pomůže se spoustou věcí.

Jinak je dost pravděpodobné, že tím, že váš mozek a tělo jede ve stresovém režimu, tak pracuje jinak a vy si ho jina všímáte.

K tomu si potřebujete osvojit nové způsoby, jak stres kompenzovat. Do toho spadá říkat si o pomoc, nechat si pomoci s tím, co je nad vaše síly. Když překonáte ostych/stud/strach, najdete ve svém okolí lidi, co vám budou schopni a ochotni pomoci - ať už někdo z vašich blízkých či známých a nebo nějaký profesionál, ať už řešíte cokoliv.

Další věc je důkladně dbát na pravidelný pohyb - pohybem se odbourávají stresové hormony.

Přímo na rozvrkočené trávní je pak tato jógová desetiminutovka - výhodou je, že sebou nese i relaxaci - zkuste si navyknout ji cvičit jednou denně a až vám to půjde samo, jako čištění zubů, tak zvažte jestli náhodou nestojí za to se józe věnovat víc. Nese to sebou pohyb a relaxaci - tedy je skvělou strategií na zvládní stresu.

https://www.youtube.com/watch?…

super, tu jogu zkusím, bolí mě teď trochu žaludek a tlusté střeva a dělám u toho podobné pozice. Pravděpodobně kvůli lékum na vysoký tlak.

 
glitterball
Zasloužilá kecalka 611 příspěvků 09.01.17 13:41

Ahoj, mě se to stává často a beru na to espumisan. Což asi není nejlepší řešení, ale mě pomáhá. Jednou jsem zkusila chia semínka, dodržela denní doporučené dávkování a po 4 dnech jsem je musela přestat jíst, protože jsem myslela, že mi to rozerve střeva. Hrozně mě tlačila jakoby střeva a stolice byla bolestivá. Ale hodně mi pomohlo i vyřazení jídel co mohou nadýmat

 
Ou
Kelišová 5185 příspěvků 09.01.17 14:06

@glitterball vlákninu, pokud ji nemáte dostatek přirozené ve stravě, musíte zavádět postupnhě a po troškách a výrazně zvýši příjem tekutin.

Proto je daleko lepší postupně měnit stravování, namísto užívání doplňků, jako třeba chia. Proto se na doplňcích píše, že neslouží jako náhrada pestré stravy.

No neslouží.

Navíc tedy cílem je co nejvyšší příjem různých druhů vlákniny, „užívat“ jen jedna seminka je sice lepší než nic, ale ne moc.

 
glitterball
Zasloužilá kecalka 611 příspěvků 09.01.17 14:40

@Ou tak přiznám se, že co se pestré stravy týče jsem flink. Kolikrát jsem schopná třeba dva dny jíst jen rohlíky se salámem, protože třeba nemám chuť na klasický oběd nebo normální jídlo. Takže vlákniny asi moc přijímat nebudu to je pravda. Ale pitný režim dodržuji. Minimálně 2,5 litru denně vypiju určitě. V létě i více

 
Ou
Kelišová 5185 příspěvků 09.01.17 15:11

@glitterball

Pokud vaše střeva jsou poněkud monokulturní - tedy jednou na bílé mouce, bramborách a rýži, tak když jim tam nárazově pošlete chia semínka, tak ty podvyživené přátelské batkerie, co potřebujou jinou škroby, než jsou v rohlíku holt udělají divoký mejdan, aby se alepsoň trošku najedly a nevymřely úplně.

 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Seriál o motorickém vývoji: Co se děje ve třetím roce?

Děti ve třetím roce života své okolí baví rozpustilostí. Rády tančí, zpívají... číst dále >

Video: Vlastnoručně vyrobeným adventním kalendářem zpříjemníte dětem čekání na Ježíška

Děti začínají být natěšené na vánoční dárky, tak jim to netrpělivé čekání... číst dále >

Články z Expres.cz

Všechny 4 děti musely do karantény, popsala domácí lazaret Abbasová

Zvládnout čtyři děti, z nichž jednomu je něco málo přes rok a dvojčata se... číst dále >

Podpora od táty! Tereza po soudu mluvila s otcem, slíbila mu brzký návrat

Vše nasvědčuje tomu, že se případ heroinové pašeračky Terezy žene do finální... číst dále >

Články z Ona Dnes

Nejčastější chyby při čištění zubů, které mohou za zničený chrup

Téměř každý se za svůj život setká se zubním kazem. Na vině je podle lékařů... číst dále >

RETRO: Jak se cvičilo za socialismu. Televizní hopsání i spartakiády

Sexy vykrojené trikoty, pletené návleky, čelenky a nadšené poskakování... číst dále >