Krvácení během braní ha při 1. platíčku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.07.19 12:35
Krvácení během braní ha při 1. platíčku

Dobrý den. Rada bych se zeptala je mi to blbe, ale uz tyden lehce krvacim a nevim si rady. Zacala jsem brat ha Rhonya. Mam prvni platicko a pri 13 prasku jsem zacala spinit. Myslela jsem, ze to bude jen v obdobi ovulace, ale uz to trva tyden a to mam dostat mc az behem 7 denni pauzi. Zitra dobiram posledni a prasky beru opravdu peclive a zadnou chybu jsem neudelala. Je mozne ze by se mi mc posunula, nebo je to zpusobene prvnim platickem? Nikdy jsem jine prasky nebrala. Dekuji za odpoved. :nevim: :nevim:

Přečtěte si článek: Menstruace a antikoncepce

Reakce:
Janakatabara
Kecalka 291 příspěvků 15.07.19 12:49

Tělo si zvyká. Můžeš špinit i krvácet mimo i 3 měsíce. Jinak při antikoncepci neovuluješ a nemenstruuješ. Krvácení po dobrání platíčka je krvácení z vysazení.

AnnieTRoj
Kecalka 368 příspěvků 15.07.19 13:28

Já krvácela a špinila celý první měsíc.

Zsuzu
Nováček 1 příspěvek 16.07.19 12:12

@AnnieTRoj
A po dobrání prvního platíčka vám to normálně přestalo a při druhém platíčku už to bylo v pořádku? Děkuji za odpověď.

Váš příspěvek
Reklama