Krvácení po clostilbegytu

4.4.16 12:38

Krvácení po clostilbegytu

Dobrý den dámy. Mám na vás dotaz. Už jsem zoufalá a děsí mě to…
Od listopadu neberu HA. Začali jsme se hned po vysazení snažit o miminko. Stále nic… v březnu jsem to 14 dni nedostala a jako nedočkavka běžela k MUDr. ta mi řekla že žádný známky těhotenství nevidí. Dala mi injekci abych to dostala a abych od druhého dne MS začala brát clostilbegyt po dvou tabletách najednou po dobu 5 dni… 22.jsem to dostala mela jsem to do 29. Večer jsme se s přítelem milovali vše ok. Ráno jsem ale lehce špinila, myslela jsem si že mě přitel nějak poranil ale špinění se stupňuje…Další dny bylo silnější a hnedé.. :( včera 3.4. Jsem začala i krvácet a dnes krvacim dost silně bolesti v podbřišku jako by normálne přišla MS. Volala jsem gynekoložce a ta mi řekla že nejspíš to bude normálne MS. Mam byt ve čtvrtek na kontrole ale ze pokud budu stále krvácet mam se preobjednat na pondělí. Přijde mi divný ze me nechtěla ani vidět ikdyz jsem ji o všem presne řekla.. :( nemate někdo takovou zkušenost? Myslíte že by to mohlo byt spojeno s OVU? Nebo snad ze bych tehdy byla těhu nebylo nic vidět a injekci s clostilbegytem došlo k potratu? :,( :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5186
4.4.16 13:00

Nech po vysazení HA tělo odpočinout a srovnat se samo, nervi do sebe pořád nějaký další hormony - vyvolávačka, clostil… To tělo takhle ani neví, co má dělat, natož aby to dělalo správně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15534
4.4.16 13:08

A dr té hlídala jestli ovulujes? Nebo proč ti dala clostik? A když už jsi ho tedy brala a to rovnou dvě tablety - kontrolovala te uz a řekla datum ovulace? Nesnažite se nijak dlouho, tak bych nechala srovnat tělo a až po tom roce snažení do sebe cpala clostik. Byl přítel na spermiogramu? Bez nej by ti dr clostik ani psát neměla - muže se užívat jen omezeně

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.4.16 13:17

Dala mi clostik sama aby tedy mou netrpělivost urychlila.
Přitel má dvě zdrave deti. Nebyl na testech.
Mam mit kontrolu ovu ted ve čtvrtek.
Asi bude pravda ze bych mela nechat tělo urovnat… :(
Ale hrozne me to vyděsilo..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.4.16 13:18

A sama mi řekla ať beru dvě tablety najednou po dobu 5 dnu. A neříkala mi ale kdy mi má probírat ovu. Ale že az to dostanu tak si od 1 dne odpocitat 17 dni a objednat se na kontrolu :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15534
4.4.16 13:31

@Micka 20 já nechápu predepsani takového léku bez medicinskeho důvodu. Spis bych ji požádala ať ti hlídá ovulaci v cyklu bez clostiku - pokud normálně ovulujes, tak to chce jen trpělivost (vím jaké to je, snažili jsme se přes rok a nakonec mám syna taky přes clostik - ale proto, ze ovulace prirozene nebyla)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.4.16 14:14

Aha 8o
No řekla mi ať beru femibion 1 pro snažilky… brala jsem ho měsíc ale pak jsem si řekla že to jsou zbytečně vyhozene peníze a plno ne nic nebere a otěhotní…
Pak když jsem mela tech 14 dni spozděni a myslela jsem že by… tak nic dr mi řekla že mi dá prášky na podporu ovu… a žádná konzultace na to přes proc apod.. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.4.16 14:16

Takže si myslíte že to krvácení je kvůli clostiku? Nebo že by ovulační krvácení? :? :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama