Kvalitní ortoped na skoliózu - Praha

758
3.7.17 22:50

Kvalitní ortoped na skoliozu - Praha

Ahoj, prosím máte tip na kvalitního ortopeda v Praze, který se zaměřuje na léčbu skoliozy? Na znamylekar.cz specializaci nenajdu a nedaří se mi ani na webu. V pubertě jsem měla výborného lékaře, bohužel byl jen do 18ti, navíc v jiném městě. V Praze netuším. Mám těžkou skoliózu, občas zajdu na rehabilitaci, ale každý to dělá po svém. (např. Kolář je vyhlášený terapeut, ale zřejmě pro pár vyvolených) Chtěla bych se zádům začít víc věnovat, zajít na RTG, zjistit jak jsem na tom po porodech.. zajímá mě Dornova metoda, SM system, prý pomáhá i jízda na koni (nemám šanci se dostat) atd., ale netroufnu si někam zajít aniž bych měla názor ortopeda. Podle manžela bych měla jít na operaci, ale toho se bojím, ráda bych zkusila jiné možnosti. Hodně dlouho jsem záda zanedbávala, mám velké bolesti. Díky za radu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1905
3.7.17 23:35

Klinika malvazinky nebo si platit sm system, dela ho treba pi eva peltramova, vygoogli si ji,
chodila jsem k ni, dela skoliozy, ale plati se to, uz nevim kolik. cjtela jsem sem vlozit o ni clanek, ale system mi nevim proc blokuje vlozeni odkazu

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.7.17 07:25

@kittysha Mohu se zeptat, kolik ti je let přesně? Ještě by to operovali? Kde? Jak těžkou máš skoliozu - stupně? SM systém je asi nejlepší. Některé rehabilitační ho i dělají. Ale v Praze nevím…Pak je to na pojišťovnu. Jinak se platí.

• Nahlásit
  • Citovat
758
4.7.17 09:28
@Anonymní píše:
@kittysha Mohu se zeptat, kolik ti je let přesně? Ještě by to operovali? Kde? Jak těžkou máš skoliozu - stupně? SM systém je asi nejlepší. Některé rehabilitační ho i dělají. Ale v Praze nevím…Pak je to na pojišťovnu. Jinak se platí.