Reklama

Láska a jiné kulišárny ze života studentky VŠ

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Kleryen
Povídálka 15 příspěvků 28.01.18 22:27
láska a jiné kulišárny ze života studentky VŠ

Zdravím Vás ženy,
hned v úvodu bych se Vás ráda zeptala na dvě otázky.
Stalo se vám již někdy, že jste k někomu cítily nepředstavitelnou averzi a když jste s takovýmto člověkem osaměly, změnily jste názor k lepšímu? Vesměs se setkávám s opačnou reakcí. Dále bych se vás ráda zeptala, jak nahlížíte na vztah učitel x studentka.
A teď k věci, omlouvám se, že se dotazuji anonymně, ale nikdy nevíte, kdy zde narazíte na nějakého známeho.. **Edit: po napsání jsem zjistila, že anonymita je až od určitého levelu, tak mi to kapku nevyšlo :D **
Ty dvě otázky v začátku byly z určitého důvodu. Stala se mi totiž taková věc, že ani nevím, jak jí nazvat. Jsem studentkou nejmenované univerzity a letos státnicuji. Od prvního ročníku jsme měli na cizí jazyk mladého magistra, který mi přišel takový nijaký. Prostě a jednoduše řečeno, nebyl mi příjemný a tak nějak jsem jej přežívala, i když asi nebyl nikterak špatný, jak si jej mé já představovalo. Tímto se dostáváme k první otázce. Minulý pátek jsem s ním měla ústní zkoušku, samozřejmě já nedochvilná přišla zase pozdě a tak jsem šla na řadu poslední a sama. Tím že jsem člověk zásadový, jsem šla na zkoušku s nechutí, už jen kvůli tomu, že mě bude zkoušet někdo, kdo mi fakt nesedí. No a problém je v tom, že veškeré zásady šly do kopru, protože jsem během 30ti sekund na něj změnila názor. Zkoušku začal tím, že se mě teda ptal proč jsem na individuálu a vyklubal se z něj příjemný člověk, až jsem se styděla, že jsem k němu byla zprvu tak přísná a někdy v hodinách i hubatá. Není to problém k řešení, jen mě zajímá, jestli se vám také někdy stalo, že jste se svou skálopevnou jistotou přestřelily. Ať naváži na druhou otázku, opravdu jsme si dobře a kvalitně popovídali, ikdyž jsme občas