LEDŇÁTKA 2009

Napsat příspěvek
Velikost písma:
22163
14.6.08 14:57

tak jahody byly.. sice asi jen osm ale obřích… a jdu dojíst melouna ovoce taky můžu!
s tou mateřskou ti neporadím! nevím… to… :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
14.6.08 15:02

Mám takovou intimní otázku. Budu mít mimi přelom ledna února, jak sexujete. Trošku se bojím, aby se něco nepokazilo, chuť by byla, ale mám se trochu krotit.? Sexujeme asi tak 4-6 týdně, máme se brzdit? :oops: :oops:

• Citovat
  • Upravit
2107
14.6.08 15:10

kac kac..sice nevim jak to je s materskou na studiu ale da se to jednodusse naji t na netu…a co studujes..ja jeste ted studuju pri zamestnani..dodelavam si specialni pedagogiku a prave bych mela delat zaverecnou praci..ale nechce se mi do toho

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
48
14.6.08 15:15

Panama…studuju druhým rokem VOŠ - Zahraniční obchod…ještě mám rok před sebou a potom 15 týdnů praxi, což vůbec nevím, jak zvládnu, ale na mimi se těším mooooc…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2107
14.6.08 15:19

kackac..ja jsem vystudovala pedagogickou fakultu a ze skoly me jeste nahnali na tuhle rocni specialni pedagogiku..ale jsem rada ze to uz budu mit za sebou..a ke studiu uz me nikdo nedostane :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8043
14.6.08 15:33

anonymní pokud nemáš bolesti nebo po sexu nešpiníš, tak sexujte dle libosti ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
48
14.6.08 15:34

Panama…já už se taky těším, až budu mít tu školu za sebou. Už se mi dočkoly moc nechtělo, tak jsem odjela do anglie. Po roce jsem vrátila a co dál…tak jsem zkusila přijímačky a ono to vyšlo…tak jsem tam a teď místo vydělávání nějakých korunek na ten náš byt a na mimi sedím věčně u sešitů a vůbec mě to nebaví…ale co…hlavně, že se máme rádi…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
14.6.08 15:36