Lékař má dovolenou - Potvrzení

8.7.20 10:13

Lékař má dovolenou - Potvrzení

Zdravím, jdu za Vámi pro radu. Nyní jsem přijela ke své lékařce. Mám 19 let, ale kvůli koronaviru jsem nestihla výstupní prohlídku, navštěvuji tedy stále lékařku dětskou. Potřebovala jsem potvrzení na VŠ ohledně toho, že netrpím žádnými psychickými poruchami, nebo poruchami chování, ale moje lékařka má bohužel ode dneška dovolenou na 2 týdny. U zástupu je napsané, že žádné potvrzení nevydává a ani nebere telefon. Potřebovala bych to vyřídit co nejdříve. Jak myslíte, že bych nyní měla postupovat?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

14088
8.7.20 10:16

No tak 2 týdny počkáš…a potvrzení dodáš později…pokud to musíš dát na školu hned, tak tam zavolej a domluv se..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15559
8.7.20 10:26

Nijak - musíš si to domluvit ve škole a dva týdny počkat.
Zastupující lékaři žádná potvrzení nevydávají, to přísluší jen registrujícímu lékaři.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30578
8.7.20 10:31

Na co potřebuješ teď potvrzení na VŠ? Nový akademický rok začíná až v září, pokud studuješ. Pokud ses někam dostala, zápisy jsou většinou v srpnu(i na navazujícím), s výjimkou lékařské fakulty.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24324
8.7.20 10:44

@Janinka290401 Měla sis to zařídit před prázdninami. Předpokládám, že jako budoucí vysokoškolák víš, že o prázdninách si lidi berou dovolenou.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
267
8.7.20 11:07

Ano, naše lékařka to tam má vyvěšené celý rok, varování že zástup nevydává potvrzení. Proto si vždycky hlídám před létem, kdy má dovolenou, pokud něco takového potřebuji. Tolik poučení pro příště.

Pokud škola 2 týdny nepočká, klidně se můžeš zaregistrovat jinde, výstupní prohlídka kvůli tomu myslím není nutná. Ale to zas otázka, jestli tě někde takhle rychle vezmou a vyřídí to. Navíc by ti to vlastně psali bez dokumentace - takže je na základě aktuální prohlídky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.7.20 12:12