Léky do letadla - dlouhodobá nemoc

17.1.20 09:01

Léky do letadla - dlouhodobá nemoc

Ahoj všem,
potřebovala bych poradit, neb v tom jsem naprostý amatér. Letos jsme se rozhoupali s rodinou, že na dovolenou poletíme. Jeden ze synů má totiž genetické onemocnění ledvin, užívá patery léky a tak nějak jsme vždy jeli raději autem, abychom třeba do 24hodin mohli být zpět, kdyby něco. Synův stav je stabilní, ale musím s sebou vzít všechny ty léky + jeden roztok. Je to fosfátový roztok s dalšími minerály, pro něj naprosto zásadní. Budu brát 2 lahvičky po 100 ml + jednu rezervní. Jednu bych si tedy vzala do příručního zavazadla + ty prášky, to budu mít seznam od mudr. A ten zbytek bych dala do kufru. Můžu??? Já vůbec nevím, zda v normálním kufru (ne v příručním) můžu mít léky na cca 14 + ještě jednu tu lahvičku s roztokem. Samozřejmě jsem vždy byla zvyklá na dovolenou kvůli dětem brát např. zyrtec, smectu, paralen apod… Smí se to?
Moc děkuji za rekace :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2780
17.1.20 09:08

Vezmi si do příručního zavazadla všechny. A k tomu v zprávu od lékaře v češtině i angličtině. Letame s inzulinem a dalšími injekcemi, vždycky to je ok. Do zavazadlového prostoru bych to nedala nikdy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
482
17.1.20 09:08
@Pohodovka2019 píše:
Ahoj všem,