Letování a samovolný potrat

7.1.20 07:30

Letování a samovolný potrat

Dobrý den. Prosím o rady, zkušenosti a informace. Rok pracuji jako letovačka kabelů v elektrovyrobe. Máme bezolovnatý cín a používáme roztok flux. Dle firmy máme sání dostatečne ale člověk se toho stejně načicha. V sobotu jsem potratila v 6+3 v neděli jsem musela večer podstoupit zákrok protože jsem začala silně krvacet a hodně to bolelo. Dostala jsem se k informaci že nejsem ojedinělý případ v tomto povolání. A že to bývá i opakované. Je tady někdo se stejnou zkušenosti? PS: lékařka mě odmítla ponechat doma jen podle krevního testu. Tak jsem ještě 14 dní letovala prej než bude vidět váček na ultra. Chci se snažit dál. Ale bojím se toho že by se to mohlo opakovat. Chci změnit zaměstnání i když je tahle práce dobře placená a mám vysoký základ. Děkuji za rady.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
7.1.20 08:11

Vis, v nasem kanclu vim o 3 holkach, ktere taky potratily. Jsme tu babinec. A to jen sedime u pocitacu. Zatim bych tomu neprikladala zadnou vahu. Kdyz se to bude opakovat, vic nez 2×, tak bych to resila. Moje sestra, mamka i tchyne alespon jednou potratily. A obe nejlepsi kamaradky taky. Ja tedy nastesti ne. A to jsem na tom zdravotne ze vsech nejhur.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
7.1.20 17:40

Ahojte, chci se zeptat, jsem po revizi delohy 4 dny, musela jsem jít na injekci včera, nekrvacela jsem nic, jen lehké špinění, dnes jsem začala trochu krvácet je to dobře nebo špatně? Díky

• Nahlásit
  • Citovat
22.1.20 21:51

Prosim o radu

Dobry den, mam dve deti a treti jsem cekala.Byla jsem v 6tydnu tehotenstvy a prisel necekany potrat.Od potratu jsem krvacela silne 3tydny. Doktorka rekla ze mam vse v poradku, na ultrazvuku potvrdily potrat a take ze je vse v poradku. Bolesti ale byli stale s krvacenim. Doktor mi dal anyibiotika na zanet mocoveho mechyre coz stejne nepomohlo a bolesti pretrvavaji.Uz nevim co mam delat…Dekuji za kazdou radu

• Nahlásit