Reklama

Lidl boty na běhání

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

levandule23
Kecalka 489 příspěvků 23.01.18 13:20
Lidl boty na běhání

Trošku nerozvážně jsem si koupila v Lidlu boty a teď nevím, jestli je nevrátit.
Potřebuju boty na běhací pás, kde jsem začátečník. Koupila jsem v Lidlu boty, které ale nejsou přímo běhací - mají být sportovní, takže předpokládám primárně třeba do fitka a jako sálovky.
Můžu v nich bez obav běhat několikrát týdně na pásu (vždycky 30-50 minut)? Bojím se, aby to nebylo špatné pro nohy, když nejsou přímo běžecké.

Jsou to boty z tohoto odkazu, fialové.
https://www.lidl-shop.cz/…v/p100230034

Reklama

Reakce:

xjuklickova
Kelišová 5088 příspěvků 1 inzerát 23.01.18 13:22

@levandule23 bud te budou bolet nohy, nebo ne…

Russet
Extra třída :D 10926 příspěvků 23.01.18 14:13

Ačkoliv oblečení na děti z Lidlu beru, boty se mi tam nelíbí. A na běh bych určitě volila kvalitní obuv ze sportovních potřeb.

Arac15
Kecalka 176 příspěvků 23.01.18 15:28
@levandule23 píše:
Trošku nerozvážně jsem si koupila v Lidlu boty a teď nevím, jestli je nevrátit.
Potřebuju boty na běhací pás, kde jsem začátečník. Koupila jsem v Lidlu boty, které ale nejsou přímo běhací - mají být sportovní, takže předpokládám primárně třeba do fitka a jako sálovky.
Můžu v nich bez obav běhat několikrát týdně na pásu (vždycky 30-50 minut)? Bojím se, aby to nebylo špatné pro nohy, když nejsou přímo běžecké.Jsou to boty z tohoto odkazu, fialové.
https://www.lidl-shop.cz/…v/p100230034

Na pás bych to pro začátek neřešil, jen je otázka zda jsou dostatečně prodyšné, abys neměla příliš spocenou nohu.
Jinak určitě je lepší poohlídnout se po běžeckých botách, které budou pohodlnější a jistě i vzdušnější.

mag
Extra třída :D 11022 příspěvků 23.01.18 15:32

Na pasu opravdu budes behat nekolikrat tydne, nebo jde spis o chuzi? Klidne bych si pro zacatek nechala tyhle a v pripade, ze vydrzis, koupila bych poradny.