Lockdown s předškoláčkem - jak máte rozvržený den?

24
9.3.21 05:10

Lockdown s předškoláčkem - jak máte rozvržený den?

Zdravím, zajímá mě, jaký máte v současné době program dne s předškoláčkem. Hlavně rodiče, kteří pracujete z domova - jak to zvládáte sladit, co se vám osvědčilo? Díky!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19590
9.3.21 06:33

Úplně stejně, jako když se chodilo do školky. Máme výhodu, že můžeme pracovat v noci, kontakty s lidmi vyřizujeme po obědě, co děti odpočívají.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.3.21 06:53

Dopoledne sedí pred televizí, odpoledne je venku. Zatím nemáme žádný list od školky, protože to nestíháme :oops:
Jsem učitelka a celé dopoledne mám online. Někdy odpoledne mám kroužky. Takže moc času na zábavný program není.
Pokud není syn na pohádkách, ruší mě co 5 minut. Když se může dívat, tak jen 3-4× za hodinu.
Aktuálně opravdu doufám, že MŠ pustí nejdéle po Velikonocích.

• Citovat
  • Nahlásit
5961
9.3.21 07:09

My se s manželem doma stridame, žádný zvláštní režim nemáme, dopoledne si dcera hraje, kreslí, kouká na pohádky, udělá si nějaký ten úkol pro předškoláky. Odpoledne se jde ven, scházíme se na hřišti s nejakyma detma ze skolky, občas je dcera u babičky, nebo si bereme domu kamarádku, nebo naopak je už od rána u kamaradky. Zvládame celkem v pohodě, ale samozřejmě doufám, že školka bude co nejdříve. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1099
9.3.21 08:03

@Alušáček A pak se všichni diví, že se to tak táhne a pořád máme nějaká omezení. Všichni na ne kašlou a ještě si stěžují. Logika. Srazy na hřišti, babičky, kamarádi… jako já nejsem žádný přehnaný dodržovač všech pravidel, ale že bych to zase cíleně bojkotovala kudy chodím, to teda taky ne.

Jinak režim nemáme žádný zvláštní. Celý den tocime pohádky, hraní, vyrabeni, uceni, úklid, procházky, jídlo… úkoly do školky děláme po obědě, když nejmladší spí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24610
9.3.21 08:08