Logoped telefonuje při tereapii

Anonymní
17.3.16 13:02

Logoped telefonuje při tereapii

Chtěla bych se zeptat, jak to máte vy ostatní, když jste s dětmi u logopeda na sezení. My jsme čekali opravdu dlouhou dobu na vychvalovanou logopedku, byli jsme u ní zatím třikrát a jsem z toho taková rozpačitá, neboť paní logopedka zvedá při terapii telefony, když se chce někdo objednat, když potřebuje poradit a tak…je to vždy pár minut, ale třeba dvakrát jednou dokonce 4krát to za těch 30 minut je. Ano, vrátí se pak k práci a musím uznat, že drží linii tam, kde skončila, ale vcelku mě to překvapilo. Jak je to u vás? je to normální? Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

69308
17.3.16 13:05

U nás totéž, taky v klidu zvedne telefon a telefonuje, klidně několikrát.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6173
17.3.16 13:09

Nějak ty hovory vyřídit musí no.. nejdůležitější část se pak stejně odehrává doma, pokud má dobré výsledky, neřešila bych to a zůstala u ní.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Tunrida
17.3.16 13:10

Se jí zeptej, jestli nepotřebuje sekretářku, že se nabízíš :lol: Já s logopedií zatím (a samozřejmě doufám, že nebude potřeba) zkušenost nemám, ale zažila jsem tohle u psycholožky. A to ty rozhovory zdaleka netrvaly pár minut :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
54715
17.3.16 13:11

U nás je to stejné, většinou se teda jedná o objednání, ale pořád tam někoho má, takže je téměř nemožné zavolat v době, kdy u ní není žádný pacient. My máme teda štěstí, že málokdy někdo volá, ale je to tím, že chodíme ráno ještě před školkou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44467
17.3.16 13:12

Je a není, pokud plynně naváže, tak je to v pohodě, málokteré dítě se fakt nedokáže soustředit těch 30 min v kuse, našemu malýmu přišla tahle pauzička vhod, protáhl se a pak zase pokračovali. Co ale chodíme k psycholožce, tak ta nezvedá telefony nikdy, když něco chci, namluvím jí na záznamník vzkaz a ona ke konci dne volá, což je někdy taky na prd

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2470
17.3.16 13:14

Já jednou zažila že si doktor vyřizoval soukromej hovor a vůbec ho netizilo že má v ordinaci pacienta :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8318
17.3.16 13:19

Jeden lékař to měl tak, že telefony bral jen 7.00-7.30.Tento čas neordinoval. Potom už se pouze věnoval pacientům.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
340
17.3.16 13:22

To nedělají jenom logopedi. Někdo to má tak, že zvedá telefony pouze v celou hodinu. Jinak ne. Na druhou stranu taky nemám ráda, když se odborníkovi celý den nemůžu dovolat a musím doufat, že ho můj telefonát zastihne ve chvíli, kdy náhodou bude mít čas.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
46669
17.3.16 13:26
@Anonymní píše:
Chtěla bych se zeptat, jak to máte vy ostatní, když jste s dětmi u logopeda na sezení. My jsme čekali opravdu dlouhou dobu na vychvalovanou logopedku, byli jsme u ní zatím třikrát a jsem z toho taková rozpačitá, neboť paní logopedka zvedá při terapii telefony, když se chce někdo objednat, když potřebuje poradit a tak…je to vždy pár minut, ale třeba dvakrát jednou dokonce 4krát to za těch 30 minut je. Ano, vrátí se pak k práci a musím uznat, že drží linii tam, kde skončila, ale vcelku mě to překvapilo. Jak je to u vás? je to normální? Děkuji

Záleží, o co v těch telefonátech jde :nevim:. Pokud by se vykecávala s kámoškou o tom, co dneska uvaří nebo kdy se sejdou na kafe, tak to je vysoce neprofesionální. Pokud potřebuje někoho objednat a nijak vás tím neomezuje, tak proč ne. Kdy jindy to má dělat? :nevim:

Naše logopedka občas tel zvedne a objedná, jednou to típla a omluvila se (asi soukromý hovor) a jelo se dál. To musíš vidět sama, jestli to narušuje sezení nebo ne 8)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.3.16 13:26

Já chápu, že to někdy vyřídit musí, ale zatím jsme se tedy spíš setkala s přístupem, že je daný čas, kdy se může např. doktorovi telefonovat…nebo, že prostě dotyčný volá nazpátek, má zmeškaný hovor a volá zpátky, pokud se mu zrovna člověk netrefí do pauzy mezi pacienty. Takhle my tam sedíme a koukáme, jak si povídá do telefonu. Přijde mi to takové divné… Přeci já jsem klient a ona tam má být těch 30 minut pro nás, ne se zabývat dalšími lidmi…ale asi jsem v tomhle v mnoha věcech naivní. Každopádně díky za názory!!

  • Nahlásit
  • Citovat
749
17.3.16 13:27

Je to běžné, ale pro Vás nepříjemné, posloucháte cizí hovory, cítíte se trapně. je to také ukázka neuspořádání práce logopedky. Své pacienty může objednávat v určitou hodinu, nebo den. Na práci potřebuje klid a ne někam odbíhat. Je to nevhodné vůči Vám, můžeš mít další program, telefony mezi vyšetření nepatří. Na logopedii nejde o život, tak není nutné řešit něco před někým.
Ale co naděláš…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
749
17.3.16 13:29

Ano, máš pravdu, naivní rozhodně nejsi :) Tvůj názor je správný

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44467
17.3.16 13:34

Tak ono hlavně, nejsou to doktoři v pravém slova smyslu, nemají sestry, takže jim nic jiného nezbyde než ty telefony zvedat. K nám volali ostatní rodiče na objednání, při omlouvání jsem jen posílala sms, abychom nerušili… Když si to tak vezmeš, vydělávají si jako každý druhý - potřebujou klienty a nezískají je tím, že jim nebudou zvedat telefony :). Zavoláš jednou dvakrát, nikdo ti to nezvedne a nereaguje, tak půjdeš volat jiné logopedce, že jo :nevim: :mrgreen: Pokud se nevykecává soukromě, tak bych z toho takovou trágu nedělala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23860
17.3.16 13:36

Jo, kdyby jenom logopedka. Vadí mi to všude. Je super, pokud má doktor recepci nebo sestru, která ty hovory vyřizuje. Anebo je super, pokud se takovéhle profese alá logoped, kde ta sestra jaksi není nezbytná sdruží pod kliniku s centrální recepcí. No bohužel, ještě existuje hodně „profesionálů“ kterým ten profesionální přístup chybí. :nevim:
Napsala bych jí negativní hodnocení na známýlékař, osobní domluva asi úplně na místě nebude, pokud budeš nespokojená sama, nebude svůj styl měnit :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama