Lyžák a finanční ohodnocení

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
z92
306
20.1.22 09:03

Lyžák a finanční ohodnocení

Zdravím především ty, z řad pedagogů… když jste byli na lyžařském kurzu, jak se Vám to proplácelo? Jedu tam pouze jako dozor na chatu, nikoli jako instruktor… v dohodě stojí že bude proplacena prokazatelně odvedená práce, jasně všechno chápu, ale teď vyvstává otázka… ten týden kdy jakoby budu v práci ale mimo školu to se mi počítá jako co, dovolená? nebo se za to neproplácí nic a vyloženě jen ty hodiny mé činnosti na lyžáku..? Jsem tady nováček a nechci s tímhle chodit za ředitelkou, jen jestli se s tím někdo z vás nesetkal… Díky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25756
20.1.22 09:19

:roll: líná huba…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1900
20.1.22 09:22

Když jsem dělala vychovatelku, tak jsem mela hodinovou mzdu, byla jsem tam jako noční služba. Ředitelka je trochu smrt, ale paradoxně ja dostala zaplaceno, cca to bylo 2500 za ten týden. Učitelky/instruktoři nedostavali nic. Nutno říct, že nejsem zaměstnanec školy. Zdravotnice taky mela zaplaceno, dokonce o něco víc. Každopádně mne to bylo trapný, že mám výplatu a oni ne, jela jsem si tam zalyžovat s deckama (V reálu jsem dělala instruktorku, ale nemám prukaz). Takže jsem svoji výplatu dala maminek, která tam dělala asistenci své dceři vozickarce a musela si platit plnou pálku pobytu :zed:

Edit: ředitelka je sice stara vrazda, ale mělo tam být skrt :lol: :lol: :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1858
20.1.22 09:42

Ve vetsine případu se nic neproplaci Slouzis vlasti, proste.Ale mas pak narok tusim na tri dny volna a urcite se to zohledni v odmenach.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
z92
306
20.1.22 09:54

@janoma no dobře takže se to bere jako bych normálně chodila do práce, ten týden?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
z92
306
20.1.22 09:56