Lze na nemocenské pracovat na DPC nebo DPP?

149
26.3.21 14:43

Lze na nemocenské pracovat na DPC nebo DPP?

Ahoj holky, chtěla bych se Vás zeptat… pracuju jako zdravotní sestra, a jsem ve 3.měsíci. Ředitelka naší organizace mi doporučila(spíše naridila) ať jdu na nemocenskou, že bych v práci byla prd platná. Což je asi i pravda. Ale, zároveň mi řekla, že mi dá klidně papirovou práci na doma na DPC nebo DPP. Teď nevím které to bylo. Chtěla bych se tedy zeptat zdali některá z Vás má podobnou zkušenost, že jste i na nemocenské pracovali takhle? Předem Vám děkuji za odpovědi. :palec: :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7647
26.3.21 14:45

Nech se přeradit na práci vhodnou pro těhotné.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
149
26.3.21 14:50

@JancaS84 jako změnit práci nebo jak to myslíš? Jsme malá organizace, pracující s autisty, těžko se můžu nechat preradit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7487
26.3.21 14:51

Ať ti dá tu papírovou práci rovnou. Klidně můžeš být přeřazena dočasně a být doma na HO a dělat. Nemusíte vymýšlet nic s neschopenkou a DPP. Ale zase tato varianta by mohla být pro tebe výhodnější.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7647
26.3.21 14:53
@Lili93 píše:
@JancaS84 jako změnit práci nebo jak to myslíš? Jsme malá organizace, pracující s autisty, těžko se můžu nechat preradit.

Pokud nemůžeš v těhotenství vykonávat svou práci, tak tě musí zamestnavatel přeradit na jinou vhodnou práci a nebo tě nechat za 100% platu doma. Na neschopence pracovat nemůžeš, leda by se napsala dohoda na někoho jinýho.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
149
26.3.21 15:02

Děkuji za odpovědi. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9253
26.3.21 15:10
@JancaS84 píše:
Pokud nemůžeš v těhotenství vykonávat svou práci, tak tě musí zamestnavatel přeradit na jinou vhodnou práci a nebo tě nechat za 100% platu doma. Na neschopence pracovat nemůžeš, leda by se napsala dohoda na někoho jinýho.