Lze pobírat peníze, když manžel nastupuje na mateřskou ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

alena484815
Nováček 6 příspěvků 20.09.18 15:06
Lze pobírat peníze, když manžel nastupuje na mateřskou ?

**Ahoj holky, mám takový dotaz. Jsem těhotná v 33tt. Můj manžel nastupuje po šestinedělí na 22 týdnů mateřské dovolené což vychází přibližně na začátek prosince 2018. Moje otázka tedy zní "Mohu pobírat nějakou podporu v mateřství, příspěvek v těhotenství a podobně? jen do té doby než manžel nastoupí na matěřskou :-) " Jde o to že jsem byla studentka když jsem otěhotněla, takže jsem neměla žádný pracovní poměr a penízky navíc by se nám hodily :-) Děkuji za každou radu či Vaši pomoc, Ála :* **

Reakce:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63577 příspěvků 3 inzeráty 20.09.18 15:35

@alena484815 Tak pokud si neměla odporacováno, tak na mateřskou nemáš nárok a tedy ji pobírat nemůžeš. Můžeš po porodu požádat o rodičák a ten brát do manželova nástupu na mateřskou, pak se přeruší a bude pokračovat zase až manželovi mateřská skončí, ale nejsem si jistá, zda to ta to papírování stojí, když je stejně celková částka rodičáku stejná, takže nic navíc nezískáš, pouze ti přijde dřív.

marka123
Zasloužilá kecalka 585 příspěvků 20.09.18 16:07

Pozadat o rodicovsky prispevek po porodu, po tech 6ti tydnech ho pozastavit, nastoupi manzel na materskou a az dobehne materska opet zazadat o rodicak, zkusit pozadat o porodne/ prispevky na dite, zalezi, jake ma manzel prijmy, vic uz nic na deti/ tehotenstvi neni

alena484815
Nováček 6 příspěvků 20.09.18 19:19
Děkuji

Tak děkuji za rady holky :* :* Ála

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Konec ftalátům i salmonele. Co přináší Evropa vašemu miminku?