Lze si zaplatit UTZ někde jako samoplátce v 10tt?

2730
10.12.19 15:54

Lze si zaplatit UTZ někde jako samoplátce v 10tt??

Ahojky všem, jsem na začátku těhotenství a dnes potvrzeno srdíčko, dostala jsem tuto nekvalitní fotografii. Ráda bych rodině na vánoce oznámila radostnou novinu a napadlo mě jestli ny nešlo si někde UTZ snímky jako samoplátce pořídit :srdce: :srdce: :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14812
10.12.19 16:01

Hele ty první fotky jsou všechny nekvalitní. Manžel u obou dětí tvrdil, že to je mlhovina Andromedy :mrgreen: :mrgreen: obrys dítěte tam viděl až na velkém ultrazvuku v polovině těhotenství. Možná se zkus podívat na weby porodnic, tam mívají velké a kvalitní ultrazvuky a možná by ti udělali fotky i takto v začátku. Nebo hledej pracoviště s 3D ultrazvuky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3331
10.12.19 16:05

Přesně, tyhle první foto jsou vždy nekvalitní…
Nevím, odkud jsi, ale v Gennet Praha Ti foto určitě udělají… nebo myslím, že se domluvíš i se svým gyn., když mu řekneš to, co jsi napsala tady…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5988
10.12.19 16:06

@nozu Já mám teda z 10tt velmi pěknou fotku. Má to sice fakt velkou hlavu a malý tělíčko, ale jde vidět co kde má :mrgreen: samozřejmě není to jako fotka ze 13tt..mozna bych třeba ještě týden, dva počkala.. Mrne zas povyroste o velký kus.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.12.19 16:12

Ahojky, zakladatelko můžu se zeptat? Já jsem dnes 5+3 a včera jsem byla u doktorky tehu potvrzené je tam váček a napsala mi az za 10 prohlídku, ze uz uvidíme srdíčko. Je to v poho? Čtu že jsi v 10tt a máš ho potvrzené tak je to asi normální :srdce: :* jinak gratuluji :kytka: @Romčinka

• Citovat
  • Nahlásit
2730
10.12.19 16:39

@azaleila no bohužel nemá již letos volno :kytka: ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2730
10.12.19 16:40
@Anonymní píše: