Má někdo radu, jak účinně hubnout?

12
2.6.16 00:11

ma nekdo radu jak ucinne zhubout?

Chtela jsem se zeptat jestli by mi nekdo poradil jak ucinne zhubmout mam velkou nadvahu jsem po dvou porodech a jelikoz mam 2 male deti a zdravotni potize a mam problem ze jakmile chci si zacvicit tak cvicim tak 5-10 minut a je mi blbe mota se mi hlava a je mi na omdleni vubec nevim co delat a porad mam chut na neco sladkeho snazim se to vydrzet ale je mi pak jeste hur jednou me kvuli tomu odvezla sanitka vubec nevim co delat boohuzel ted prezivame z mesice na mesic takze si nemuzu dovolit jit do nejake poradny nebo neco a moc casu s detma nemam sotva si udelam pul hodinku denne jen na sebe :/ mel nekdo takove problemy? a kdyztak jak jste to resily

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2668
2.6.16 00:19

Zajdi na obvod, motani může být treba tlakem, glykemií či dalsi…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
776
2.6.16 01:03

@hana13 také nejsem cvičící typ a zhubla jsem pouze díky jídelníčku. Téměř 20 kg. Jez ráno tmavý celozrnný chléb s tvarohem, (pulka vanicky nizkotucneho)kousek ovoce, ke svačině jogurt nejlépe s vlákninou (koupis v lekarne) opet kousek ovoce, oběd maso a zelenina, odpoledne jogurt (bily 3,5 % tuku) opet s vlákninou, nějakou zeleninu, večeře opet zelenina s masem. Když jsem mela chuť na sladký vzala jsem si pár jahod, kousek ananasu a pod. Zeleniny můžeš kolik chceš. A hlavně pij hodně vody, 2-3 l. denne. Ráno před snídani cca 20 min vypij nalačno sklenici vody s pulkou citron. stavy.
Me to pomohlo, chuť na sladký přestala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
147
2.6.16 04:37

Ja hubnu jedine kdyz hooodne omezim jidlo.Ke sportu me ale nikdo nedonuti :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14844
2.6.16 05:25

Snížit sacharidy, zvisit bílkoviny a sladké jen 70% čokoládu..( v lidlu stoji okolo 30 Kč) víc zeleniny a ráno kousek ovoce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9285
2.6.16 06:39

No to motání hlavy…nechceš si zajít k doktorovi, i kdyby jen pro jistotu, ať ti udělá kompletní laborku. Jinak za mě - hoooodně pít (vodu, ne bublinkaté minerálky - já třeba piju i vodu se sirupem - jo sladkým, ale dávám si trošku) a posilovat, cvičit, pokusit se jíst pravidelně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9
2.6.16 06:47

Re: ahoj

Nevím jak velké máš děti. ale já beham s kočárkem když jdu pro první dítko do skoly.nebo i rychlá chůze je to účinný na nohy a zadek.to motani bych raději řešila a doktorem. když to vyřešila budeš moc začít lépe cvičit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1367
2.6.16 06:47

@hana13 Teď jsi asi tak vyčerpaná, že se soustřeď na své děti a na své tělesné a psychické zdraví. Vše přijde. Hubla jsem několikrát. Poslední úbytek 20kg - dle odborníka, jídlo 5×D, cvičení (fitko, zumba), byla jsem opravdu kusanec. Pak jsem dostala hlad a projedla jsem se stejně ke své stabilní robustní postavě. Jinak pak přišlo druhé a až nyní, po třech letech, opět to trochu jde dolů. Po dětech mám přirozeně kila jako před nimi (za svobodna), což mě uklidňuje. Ale stejně - mám prostě pevnou postavu. Geneticky danou. Nejsem ani málo, ani moc. Ale stejně - prsa, boky, zadek, a k tomu břicho po dětech - to je jediné, co mi vadí. Můj závěr? Vykašlat se na cvičení a počítání stravy - KJ apod. Tato strava mě přišla hooodně draho. U mě platí než. at! A hýbat se. ven s dětma, vytřít doma zem, uklidit, pohrabat zahradu. atd atd…jako naši předci. Jídlo střídmé, takové předvýplatní a pohyb, u kterého to má smysl a jde to na domácnosti vidět.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
49289
2.6.16 07:20

Na každého plati něco jiného musíš si najít svůj způsob.
Já teď odvedu školačku a rovnou jdu do posilovny rozcvicit břicho a záda, ramena.
Pak mám chvilku trampolinu na zahradě. Dopoledne mám na to volné. Aktivní práce odpoledne a navečer chodim ted i s deckama na školní ovál běhat, zkouší taky běhat.
Jídelníček stridam prumerne po 2 mes. někdy ovocnou, někdy delenou Korinkove, pak Haye, pak Brichac Tom, pak jen omezim tuky, varim stejně pro celou rodinu jen jim třeba jinou přílohu co chtějí. Jim, tak abych mela nad sebou bic rezimu, nutilo me to prqvidelne jest a rezimy stridam, tak aby se mi nic neprejedlo, prostě podle aktuální chuti. Mě tak, stále děsí, že bych mohla nakynout zpět, jak během a po tehotestvi, že si nedovolím ani zpomalit.
Celkove jsem zacla úplně jinak vařit.
Tim, že si to hlídám vím urcite, že teď jim víc než když jsem pribirala.
Základ je si to urovat v hlave, dat si cíl a pak to jde.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3255
2.6.16 07:22

Tak já taky doporučuju hodit se do pohody a hodně být s dětma venku. jednak procházky a když jste na hřišti tak tak „neco“ dělat. podřepy, protáhnout se, pochodovat.

určitě bych zašla za doktorem ať zkontroluje cukr.

a ohledně diety co píše @ivculka, samozřejmě omezení sacharidů je ok, po třech rohlících k snídani se fakt nezhube. ale jejich minimalizováním se akorát zastaví metabolistmus. zkus si přečíst tohle :

http://www.brichactom.cz/…ti-bez-diety

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5011
2.6.16 07:23

@hana13 Jestli se ti motá hlava, zajdi za praktickým lékařem. Třeba by byla možná i konzultace s obezitologem „na pojišťovnu“.
Jinak mě pomohlo ke zhubnutí mít děti. Mám dvě malé a takovou fyzičku jsem měla naposled když jsem v pubertě intenzivně sportovala. Jím s dvouletou dcerou - stejné časy, stejná nebo podobná jídla, neujídám mezi jídly, abych ji to neučila, jak mě vidí hejbnout pusou, musí mít taky. Jíme pravidelně. Sladké nám dopřeju, ale vždycky k jídlu, ne jenom tak. Když mě honí mlsná, dám si pár oříšků nebo kousek ovoce.
Kolem dětí a domácnosti mám pohybu víc než dost, ale teď jsem začala trochu cvičit, aspoň na protažení. Do pohybu zapojuju děti, nemusím tak řešit, že nemám krom večerní sprchy ani vteřinu pro sebe. Menší je ještě malej, tak leží na dece na břiše a kouká na nás, starší používám jako činku nebo protiváhu, případně ji přesvědčuju, ať se kouká a opakuje po mě. Dceru to baví a když leží malej na dece a zrovna nás moc nepotřebuje, sama mě tahá, že jdeme cvičit.
Vždycky jsem byla statná, žádná modelína, ale pevná. Po prvním porodu jsem díky problémům rychle zhubla a pak se opět vykrmila do pěkné oplácanosti. Tři měsíce po druhém porodu už mám na váhu míň, než před dětmi.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
49289
2.6.16 07:24

Objednala jsem si nové plavky, měly by snad už každý dnem dojít atoho Ali to dlouho trva. Po 8r. nebudu mít těhotenské, se zakrytým břichem.
Takže to je teď moje motivace. Nové ženské plavky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
59265
2.6.16 07:28
@hana13 píše:
Chtela jsem se zeptat jestli by mi nekdo poradil jak ucinne zhubmout mam velkou nadvahu jsem po dvou porodech a jelikoz mam 2 male deti a zdravotni potize a mam problem ze jakmile chci si zacvicit tak cvicim tak 5-10 minut a je mi blbe mota se mi hlava a je mi na omdleni vubec nevim co delat a porad mam chut na neco sladkeho snazim se to vydrzet ale je mi pak jeste hur jednou me kvuli tomu odvezla sanitka vubec nevim co delat boohuzel ted prezivame z mesice na mesic takze si nemuzu dovolit jit do nejake poradny nebo neco a moc casu s detma nemam sotva si udelam pul hodinku denne jen na sebe :/ mel nekdo takove problemy? a kdyztak jak jste to resily

nech si udělat jídelníček na míru - něco Ti v něm chybí, proto Tě honí chutě.. co se týče cvičení - bazén, chůze, nordwalking.. víc nic, pokud máš fakt velkou nadváhu.. jo, ještě kolo… a aspoň 30 minut… pomalu a jistě.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1148
2.6.16 07:44

Podívej se na youtube na několik dílů „Jste to, co jíte“. Tam pochopíš, v co go a nic to nestojí :) Vynechávat ze stravy některou ze základních živin je nesmysl. Vše potřebujeme, jen je třeba přemýšlet nad poměrem a formou.
Co se týče pohybu, alespoň pravidelná svižná chůze, postupně i do kopce, až to udýcháš. Prospěje to i dětem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1148
2.6.16 07:45

Ještě mě napadá - zkus napsat, co běžně jíš přes den, klidně do zprávy, jestli nechceš veřejně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama