Mám uplatnění na trhu práce?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymux
Nováček 1 příspěvek 20.04.19 09:47
Mám uplatnění na trhu práce?

Zdravím všechny, jsem ve třetím ročníku na střední škole a příští rok budu maturovat, tudíž bych si už měla pomalu rozmýšlet, na jakou vysokou školu bych chtěla jít. Přemýšlela jsem nad nějakou lékářskou fakultou, ale nevím zda bych měla poté šanci na trhu práce, i celkově na škole, jelikož studuji obchodní akademii. Tudíž bych se Vás chtěla zeptat na radu. Případně, jestli by mi stačilo se učit doma z knížek nebo je lepší docházet na nějaké kurzy? Jde mi hlavně o to, že na kurzech se učí to, co je v knihách, nemám pravdu? A potom v realitě, jestli by mě někde zaměstnali, jelikož mám jako střední školu vybranou obchodní akademii a nechce se mi přecházet na jinou školu. Tak se chci poradit, abych poté nebyla zklamaná, že jsem tak dlouho studovala, jelikož doktořina trvá mnoho let. Pokud máte nějaké zkušenosti, budu ráda, když se o ně podělíte. Budu Vám moc vděčná. Děkuji za odpověď :srdce: :mavam:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
hapolda
Ukecaná baba ;) 1239 příspěvků 20.04.19 09:55

Ja jsem mozna krapet nechapava a momentalni nemoc me zahalila mysl, ale ptas se na to, jestli se z obchodky zvladnes naucit z knizek doma medicinu? 8o a jestli jako lekar budes mit uplatneni? 8o

hapolda
Ukecaná baba ;) 1239 příspěvků 20.04.19 09:58

Jo ty asi myslis pripravnej kurz na prijimacky?

vokishka
Extra třída :D 14333 příspěvků 20.04.19 10:01

@hapolda částečně asi myslí i kurzy, ale jinak se zřejmě ptá, jestli by měla uplatnění z lékařské fakulty, jestli to chápu dobře. Na to, že za rok maturuje a měla by psát slohovku, je celý příspěvek dost děsný.

Tarjei
Závislačka 4803 příspěvků 20.04.19 10:09

@Anonymux bez urazky, to mas chemii biologii a fyziku na te obchodce? A z ceho chces maturovat? Nechci byt zla ale myslim, ze se precenujes.

hanka.br.