Mám v 50 šanci změnit povolání?

Anonymní
25.1.20 21:36

Mám v 50 šanci změnit povolání?

Jak už je v nadpisu, co myslíte? Mám šanci? Je mi lehce nad 50 a celý život pracuju jako učitelka na 2. stupni ZŠ nebo na SŠ. Poslední dobou mám pocit, že jsem totálně vyhořelá. Mám státnice ze 2 jazyků a ovládám práci na PC. Ale kromě brigád jsem nikdy nic jiného nedělala. Myslíte, že mě ještě někdo bude chtít zaměstnat?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

25.1.20 21:39

Já četla pohlaví :lol:. Povolání bude jednodušší operace :palec: A nikdy není pozdě do toho říznout, jakou bys měla představu o své práci? Úplně pryč ze všeho, co připomíná děti, výchovu, školství?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7516
25.1.20 21:40

Zalezi taky, odkud jsi, ale treba v Praze by podle me problem nebyl. V dnesni dobe. Hodne stesti.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.1.20 21:43

Nejsem z Prahy a představu nemám. Něco klidného, děti už fakt ne. Skoro nikdo si nedovede představit, jak je škola hlučné místo. Ideální by bylo počítat ptáky nebo veverky v lese. :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
25.1.20 21:46
@Anonymní píše:
Nejsem z Prahy a představu nemám. Něco klidného, děti už fakt ne. Skoro nikdo si nedovede představit, jak je škola hlučné místo. Ideální by bylo počítat ptáky nebo veverky v lese. :lol:

Jdi do věznice, tam vyžadují pedagogické vzdělání a vězni sekaj latinu :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.1.20 21:48

Měnila jsem povolání ve 43 letech a v pohodě, jsem za to ráda. Ze stresového zaměstnání jsem si našla klidné místečko, kde hodlám být až do důchodu. Příjmem jsem šla tedy dolů, ale nelituji, ten klid ta to stojí :palec:… prosím anonym

• Nahlásit
  • Citovat
3331
25.1.20 21:49

Já si myslím že určitě ano. Hlavně se toho nebát. Držím palce

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.1.20 21:56
@Kfětoslava píše:
Jdi do věznice, tam vyžadují pedagogické vzdělání a vězni sekaj latinu :)