Reklama

Mám zlou kolegyni, nesnášíme se

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.01.18 16:13
Mám zlou kolegyni, nesnášíme se

Ahoj, omlouvám se za anonym. Potřebuji se svěřit, znát váš názor.
Pracuji jako vychovatelka v družině 3.rokem a od září nastoupila asistentka pedagoga do první třídy a chodí s klučíkem autistou i do družiny. Vždy byla v jiném oddělení, ale ted nám jedna kolegyně vypadla tak je už druhý měsíc u mně. Jenže se opravdu nesneseme, i když jsme skoro stejně „staré“ (36 let).Ona na mě pořád něco má, dost se i hádáme kvůli maličkostem, ona pořád dětem povídá „já si s vámi klidně zahraju, kdežto paní vychovatelka určitě s vámi hrát nebude“ atd. Pomlouvá mě kde se dá. Já třeba dětem nedovoluji hrát si s magickým pískem a s modelínkou jen tak na zemi nebo na stole. Musí si vzít podložku a ona jim řekne „klidně si hraj bez podložky“. Několikrát jsem jí řekla, že si nepřeji aby toto dělala a ona si furt jede svou. Už jsem musela i za vedoucí vychovatelkou (ač nerada) a ta mi řekla že se musíme domluvit mezi sebou. Když jsme měli Vánoční večírek, hrozně se tam opila a byla na mně hrozně hnusná. Všem tam povídala jaká je chudinka, že já jí nesnesu a jsem na ní zlá, že na ní prý žárlím. Přitom to není vůbec pravda.Ale vždy mě práce bavila, s dětmi jsme tvořily, s minulou kolegyní to bylo fajn, ale ta odešla nakonec kvůli penězům, šla dělat jinou práci. Nevím jak to tam vydržím.
Měli jste někdo něco podobného? Ustáli jste to? Zlepšilo se to? Už jsem úplně vyčerpaná a chodím tam s nechutí :?
Děkuji za odpovědi

Reklama

Reakce:

Šarlota4
Echt Kelišová 9727 příspěvků 05.01.18 16:15

Radu nemam, ale ona by si mela primarne vsimat sveho autika a vse ostatni ma byt na tobe. To bych ji zduraznila.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.01.18 16:38