Mámou v mladém věku

Anonymní
8.6.17 14:09

Mámou v mladém věku

Ahoj, je mi 18 let a studuji 3. ročník střední školy. Do toho jsem otěhotněla. Termín mám v září. Nejspíš se chci jen vypovídat, ale jde o to, že po tom, co jsem to oznámila ve škole, každý na mě kouká hrozně pohrdavě - jako na blázna. Nikdo mi nevěří, že zvládnu školu dodělat (chci jí dodělat dálkově), jsem jedničkářka…Každý mě soudí, přitom já samotná se na miminko těším a věřím si na sto procent. Vím, že bych to neměla řešit a házet to za hlavu, ale ty pohledy a to šuškání mě ubíjí, neumím to - mít každého u zadku…Má někdo podobnou zkušenost a mohl by mě povzbudit? :( Děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8.6.17 14:14

Ahoj, věřím, že to musí být hrozné, ale máš vidinu konce školního roku. Na to se zaměř, určitě těch posledních pár týdnů zvládneš a od září už stejně budeš chodit jen občas. Držím palce, ať ti to rychle uteče a můžeš si užívat miminko :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Doe_Jane
8.6.17 14:14

Já rodila ve dvaceti, měla jsem hotovou maturitu na gymplu, manžela a stejně si někteří klepali na čelo, hlavně ty, které mají 35 pryč a nemají děcko :mrgreen: já myslím, že lepší dřív než vůbec ;)

• Nahlásit
  • Citovat
1208
8.6.17 14:15

Oni si zvyknou! Teď je to čerstvé, tak prostě mají o čem plkat. Dřív měly ženy v osmnácti děti běžně. Moje dcera otěhotněla v šestnácti! To si drbny smlsly, na malém městě! Určitě máš nějakou kamarádku, zkus jí své pocity svěřit, pomůže ti i vypovídání. Ale bohužel na pohledy a šuškání si teď budeš muset zvyknout no, hlavně se netrap.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.6.17 14:16

@Doe_Jane naprosto souhlasím. čekala jsem do 24 a už bylo pozdě, museli pomoct doktoři a stejně si dneska v 29 připadám stará, takže zakladatelce moc fandím :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.6.17 14:17