Manžel je pořád doma

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.10.18 15:59
Manžel je porad doma

Štve mě, že manzel je porad doma. Pracuje jako prakticky lekar, takze asi všichni vite, do kolika byvaji v praci. Zacina o pul osme a konci oficialne v jednu, ale o pul jedne uz byva doma (poslední hodina jen pro objednane pacienty s tim, ze nikoho neobjednavaji). Jsem na materske s 9ti mesicni holcickou. Rano vstava brzy, vicemene s manželem. Takze po 5h mame snidani, pak dopoledne je mala docela akcni a spinka minimalne, takze si spolu hodne hrajeme, vždy kaka, takze přebalujeme, kojim, krmim, proste klasika, do toho varim obed, uklid, pradlo. Pak většinou po 12h konecne mala usne, to prichazi domu manzel. Takze mame obed, po obede si se mnou chce dat kafe, popovídat. Proste se mnou byt. Ja bych si většinou tak nejradeji zalezla k male do loznice a využila jejího spanku ke svému odpocinku. To on zase komentuje tim, ze po CELEM dni prisel domů, jak se na nas tesil a ze ja jdu spat s malou… tak teda s nim většinou jsem. Nekdy jdu za ni, ale on mi ten odpocinek temi svými komentari stejne docela znechuti. Anebo jde taky, ze si jdeme lehnout všichni. Coz je pro mne asi ta nejmene prijemna varianta, protože, jak říká, chce si mne pomazlit, porad mne objima, saha na mne, susti u toho perinama, coz malou budi a ja na to hlavne nemam naladu, chci se vyspat anebo si proste jen tak v klidu lehnout, cist knizku nebo cumet do mobilu. Když mu to reknu a vezmu si teda tu knihu nebo jsem třeba na emiminu, tak on zase, ze emimino je prednejsi nez on. A ja na nej „nemluv, vzbudíš malou a ja chci mit aspoň na chvili klid“ v noci k ni porad vstavam na kojeni, takze proste byvam unavena. Odpoledne uz manzel nikam nechodi. Když tak, tak jedine se mnou. O pratele nemá zajem, je spise introvert. Konicky ma – lyze, kolo, tenis, ale vse ho bavi jen se mnou. Ja