Manzel kasle na hygienu, chova se jako cune

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.10.21 10:37

Manzel kasle na hygienu, chova se jako cune

Tak by me zajimalo jak se tohle stane? Ja jsem vedela, ze si beru muze, kteremu poradek nic moc nerika, ale posledni dobou uz nevim jak dal. Je nam obema 30, mame dvoulete dite a zijeme v byte. Manzel je uz delsi dobu na home office.
Muj den v podstate vypada tak, ze vstanu, nakrmim a obleknu dite, vrham se do uklidu, navarim pro celou rodinu, najime se, opet poklidim, pak jdeme s dcerou ven, kolem 16:30 prichazim domu a staram se o dceru, uspim ji a kolem 18:30 padam na gauc, najim se a jdu delat veci do skoly, protoze studuji.
Den meho muze vypada tak, ze rano vstane, nasnida se, udela si kafe, necha vsude lezet plno bordelu a presouva se do prace. Necha si donest obed, obcas si udela pauzu a kouka do mobilu a vali se na sedacce. Kolem 17:00 konci a presouva se na gauc uz natrvalo dokud nejde spat.
A ja uz to nedavam. Mozna si rikate, ze jak jsem si to zaridila, tak to taky mam. A mozna mate pravdu, ale ja jsem se s nim snazila mluvit uz tolikrat. Pani na uklid nepripada v uvahu, to si to pry zadarmo uklidi sam. Coz v prekladu znamena, ze to udelam ja. Pry mu mam vsechno pripominat, ze na to zapomina. Jenze ja na to nemam za nim chodit a rikat mu, at si uklidi po sobe zachod, at si utre zem po sprchovani, at si uklidi po snidani, at utre kafe ze zeme, kdyz ho rozlije… Navic se prestal i sprchovat, vysprchuje se tak jednou tydne. Jeho pracovna je samy odpadek, bordel. Pry je to jeho terirorium… Ja uz jsem z toho opravdu nestastna a nevim jak dal. Porad jen hadr v ruce s tim, ze se snazim tady zajistit aspon zakladni poradek… Nechci byt takova ta strasna zenska, co ho porad jen buzeruje, ale takhle se neda zit. :(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4580
24.10.21 10:43