Manžel mě dvaceti letech podvádí

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
3.7.22 23:22

Manžel mě po dvaceti letech manželství podvádí

Ahojky všem. Jsem tu nová a nevím, zda jsem si přišla pro rady, nebo se spis vypovídat. Je mi 39 let. S manželem jsme spolu od našich 15. let, brali jsme se, když nám bylo 19. Takže on byl můj první a já jeho. Celkove jsme spolu 24 let, z toho 20 manžele. Všechno nám klapalo celou dobu v pořádku. Samozřejmě, že za ta léta proběhlo několik výměn názoru a tak, ale s klidem mužu říct, ze jsme vlastně měli klidný vztah po celou dobu. Až do teď. Máme dvě děti, dceři je 18 let a synovi 15. Manžel je IT technik, v práci má jen ranní. A tímhle se dostáváme vlastně k věci. Asi před třemi mesici mi říkal, ze k nim má nastoupit nová kolegyně. Já celou tuhle informaci vypustila, pracuju jako zdravotní sestra a studuju dálkově ještě vysokou školu, takže jsem toho měla nad hlavu. Manžel nikdy moc nikam nechodil, sem tam zašel s kolegy na pivo a nebo přišli k nám na grilovačku. Ale asi měsíc na to, co nastoupila nová kolegyně začal chodit pořad pryč (ted uz vím proč, ze). Klidně i na noc, sem tam na víkend. Nikdy mi nedal důvod k tomu, abych mu nevěřila a nejsem žádná semetrika, takže mu nic nezakazuji, ani v tu dobu me nenapadlo, co za tím muže stát. Doma se totiž choval naprosto jako dřív, sex probíhal jako dřív, nebyl odtažitý nic. Jeden večer šel do sprchy a neustále mu nekdo volal. Ja se podívala a tam napsáno.. no říkejme ji třeba Katka a srdíčko u toho. Nevím co ho napadlo, když uz chtěl podvadet, měl si aspoň zaheslovat mobil. V tu chvíli mi začalo vše tak nějak docházet. A ačkoliv vám tu ted řeknu, ze jsem mu za 24 let nikdy nevlezla do mobilu ani do soukromí, ted jsem to udělala. V galerii jsem nasla videa, která byla zrovna toho data, kdy byl na víkend pryč. Tam si natáčel již zmíněnou,,Katku” jako ho orálně uspokojuje. Dále i samozřejmě videa, fotky z jiných aktivit