Manželovy hlášky o mě a mé rodině

Anonymní
23.10.19 13:59

Manželovy hlášky o mě a mé rodině

Předem chci napsat, že mám svého manžela ráda, ale jsou tu věci, které mě štvou.
Hlavně jsou to jeho povýšené řeči. Uvedu pár příkladů:
Doufám, že nedopadne (dcera) tak jako ty. Takový chudák. (myšleno volbou profese, jsem učitelka v MŠ)
Uč ji trochu se o sebe starat. Jestli bude vzhledově po tobě, bude to potřebovat.
Prototypem nepoužitelného člověka je tvůj otec. S takovými lidmi nemám soucit, v podstatě jejich geny brzdí vývoj lidstva.
V obchodě hledím do blba, protože přemýšlím, co jsem to ještě chtěla koupit. Manžel: To furt musíš hledět jak retardovaná? (celkově často používá v souvislosti s mou osobou pojem „retardovaná“)
Takhle parkují jenom čerství absolventi autoškoly, mentálně postižení důchodci a naše maminka ( =já). (hláška dětem)
Uhni, tohle není nic pro vymaštěné učitelky (snažila jsem se vyměnit kolo).
Chceš dopadnout jako úplný tragéd? Jako tvoje matka? (ve smyslu, že máma má nadváhu a špatnou kondičku). Vlastně sorry, ty už jsi na tom hůř než ona.
Největší odpad lidstva jsou Poláci. S těmi nechci mít nic společného. Hovada jsou to všichni do jednoho. (můj otec je Polák a matka má polské kořeny).
Tohle jsou hlášky tak za poslední týden. Chci jen podotknout, že manžel si nepotrpí na humor, vše je bohužel míněno vážně.
Když mu říkám, že mi to vadí, odpovídá většinou: A co mám dělat, když je to pravda? :D
Vadí mi to hlavně před dětmi a na veřejnosti.
P. S. Jsme spolu 11 let, takže žádní začátečníci. Bohužel nám to neklape ani v posteli, ale to teď řešit nechci.
Co byste na mém místě dělali? Myslím, že nejsem nějak urážlivá, ale tohle mi opravdu vadí.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6582
23.10.19 14:03

Já mám hubu prořízlou, vrátila bych mu to okamžitě verbálně. Nastavila bych zrcadlo. A bez děti bych s ním promluvila, čeho že si na mě váží. Podle toho bych se zařídila dál.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22827
23.10.19 14:04