Maso v tehotenstvi

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2107
9.1.22 16:27

@Maminka 15 dej tomu čas. Sice je potřeba ale horší bude spíš to násilí jakým se to snažíš do sebe dostat.
Zkoušej různé druhy a výrobky a uvidíš co ti bude " vonět" třeba najdeš něco pro tebe poživatelného ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1906
9.1.22 17:17
@dreamis píše:
No tak asi protoze potrebujes zdroj bilkovin, tak ti rekl ze to jist musis. Tak jez soju, nebo jinou nahrazku. Taky je mi kolikrat z masa blbe asi hodne zalezi na kvalite, ktera asi v tech marketech nebude.

Bilkoviny existuji i jinde :roll: Lusteniny, houby, mlecne vyrobky, vejce. Průměrný vegetarian prijme denne vice bilkovin, nez prumerny masozravec. Z ceho myslis, ze delaji bilkoviny gorily, sloni, kravy? Z rostlin.
Takze ne, nemusi jist maso v těhotenství, nic se ji nestane. Komu se chce, necht googluje doporučení ruznych svetovych zdravotnickych organizaci, vegetarianska dieta je vhodna i pro tehotne a kojici matky.
B12 je mimochodem do zvířat umele doplnovano, v průmyslovém chovu jej maji zvirata velky nedostatek, bezne jej ziskavaji pri pastve ci piti z volnych vodnich zdroju. Proto ma dnes nedostatek prakticky kazdy, at uz maso ji, ci ne.
Opravdu neni NIC co by vegetarian nemohl získat z běžné stravy ve stejne mire, jako konvenčne se stravujici.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.1.22 17:50

Já maso moc nemusím celkově, když už tak jen šunku..ale na začátku těhotenství, mi bylo dost špatně od žaludku, a maso mi dělalo ještě hůře. Nešlo ani vařené. Řešila jsem to s doktorem, a on na to, ať to neřeším, že to přejde, ať jim co můžu, klidně pořád rohlíky.
A jedla jsem jen sýry hodně, vajíčka lehce a pečivo…a třeba i k obědu, jinak to nešlo prostě. Vývary také lehce, ale maso jsem tam nechávala.

A pak jsem si zkusmo udělala testy pro vegetariány jako samoplatce a všechny hodnoty byly v pořádku ;)

  • Citovat
  • Nahlásit
72
9.1.22 17:54

Ahojky, maso jsem nemohla cítit v prvním těhotenství a vše oki :) a teď ve třetím ho taky nemůžu cítit a Dr nic neříkala :).Ono se to řekne jíst maso když ho člověk v sobě neudrží.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2032
9.1.22 18:31
@Villanelle píše:
Bilkoviny existuji i jinde :roll: Lusteniny, houby, mlecne vyrobky, vejce. Průměrný vegetarian prijme denne vice bilkovin, nez prumerny masozravec. Z ceho myslis, ze delaji bilkoviny gorily, sloni, kravy? Z rostlin.
Takze ne, nemusi jist maso v těhotenství, nic se ji nestane. Komu se chce, necht googluje doporučení ruznych svetovych zdravotnickych organizaci, vegetarianska dieta je vhodna i pro tehotne a kojici matky.
B12 je mimochodem do zvířat umele doplnovano, v průmyslovém chovu jej maji zvirata velky nedostatek, bezne jej ziskavaji pri pastve ci piti z volnych vodnich zdroju. Proto ma dnes nedostatek prakticky kazdy, at uz maso ji, ci ne.
Opravdu neni NIC co by vegetarian nemohl získat z běžné stravy ve stejne mire, jako konvenčne se stravujici.

To není pravda. Samozřejmě, že v rostlinnách jsou také bílkoviny, ale neobsahují dostatečné množství a všechny druhy aminokyselin. A jako promiň, trávicí systém býložravců funguje jinak než trávící systém všežravců, my jsme prostě biologicky stavění na maso.

Například kde chceš získat ten zmiňovaný kreatin? Železo? Omega mastné kyseliny? Pokud bys chtěla získat stejné množství bílkovin jako ze 100gr masa, musela bys sníst kilo brokolice. Denně. A ani tak nezískáš všechny aminokyseliny, které bys měla.

Bavíme se o látkách, které mají dost velký vliv na vyvíjející se mozek dítěte.

Příspěvek upraven 09.01.22 v 19:13

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
285
9.1.22 18:43
@Villanelle píše:
Bilkoviny existuji i jinde :roll: Lusteniny, houby, mlecne vyrobky, vejce. Průměrný vegetarian prijme denne vice bilkovin, nez prumerny masozravec. Z ceho myslis, ze delaji bilkoviny gorily, sloni, kravy? Z rostlin.
Takze ne, nemusi jist maso v těhotenství, nic se ji nestane. Komu se chce, necht googluje doporučení ruznych svetovych zdravotnickych organizaci, vegetarianska dieta je vhodna i pro tehotne a kojici matky.
B12 je mimochodem do zvířat umele doplnovano, v průmyslovém chovu jej maji zvirata velky nedostatek, bezne jej ziskavaji pri pastve ci piti z volnych vodnich zdroju. Proto ma dnes nedostatek prakticky kazdy, at uz maso ji, ci ne.
Opravdu neni NIC co by vegetarian nemohl získat z běžné stravy ve stejne mire, jako konvenčne se stravujici.

Jasně, že bílkoviny jsou i v jiných potravinach proboha :roll:. Dala jsem příklad, ne každemu se chce vypisovat seznam. A vůbec nechápu proč na mě takhle reagujes. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2015
9.1.22 19:44

Nejedla jsem maso do 18tt. Bylo mi z něho zle. Pak se to dalo zase do normálu a náhražky za maso jsem nejedla. Vše Ok.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9.1.22 20:12

Maso jsem pozrela, ale že by mi to vyloženě chutnalo se říct nedá, když jsem si šla nakoupit pro šunku nebo tak tak jsem musela vzít a nepřemýšlet. Nejhorší pro mě bylo chilli con carne které jsem mela v mrazáku, když jsem si tu chuť představila, uz to šlo, milovala jsem ho, a ted i když už to pominulo tak furt se mi z té myšlenky navaluje :D, myslím, že když na tu chvíli maso vyradiš nic se neděje. Znám holku veganku a narodilo se jí zdravé dítě ;) jez dost oříšků, hrst denně neuškodí, ale radši si zjisti jaké jsou nejvhodnější, ja jedla lískové, a vlašský :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9.1.22 20:17

A hodně jsem ujizdela na hruškch, poslouchej tělo ono si řekne co potřebuješ :wink: 👍

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat