Reklama

Mateřská pro zaměstnaného studenta

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anet456
Povídálka 21 příspěvků 22.02.17 20:08
Mateřská pro zaměstnaného studenta

Dobrý den,
bohužel na netu vidím všude jen opačný případ - že člověk studuje a zajímá se, zda má nárok na PPM.

Já jsem na tom takto - od 1.1.2015 mám smlouvu na HPP na dobu neurčitou, tudíž mám dle toho nárok na PPM. Zároveň mám však statut studenta, studuji prezenčně navazující magisterské studium. Dnes v práci mě personální vystrašila otázkou, zda budu studium přerušovat, že jinak neví, jestli vůbec mám nárok na PPM, když se smlouva a student překrývá. Ráda bych se zeptala tedy, jestli tu není někdo, kdo by mi mohl říct, jak to budu mít? Myslela jsem, že když za mě zaměstnavatel platí již dva roky platí ZP, že s PPM problém nebude… Budu tedy opravdu muset přerušit studium? Trochu nerozumím tomu, proč bych vlastně byla bita na tom, že chci dál studovat :)

Děkuji moc za odpověď.

Reklama

Reakce:

MaličkáD
Ukecaná baba ;) 1029 příspěvků 22.02.17 20:13

@Anet456 normálně budeš mít ppm a studuj dál bez problémů.

matkabagristy
Vesmírná mluvilka 33066 příspěvků 1 inzerát 22.02.17 20:14

@Anet456 jako fakt nevidím důvod, proč přerušovat studium, to je zase ptákovina :roll:

Lendeš
Kelišová 5132 příspěvků 22.02.17 20:22

@Anet456 Je to nesmysl, normálně budeš mít PPM a studium s tím nemá nic společného, takže když budeš zvládat, klidně prezenčně studuj. Ve škole si požádej akorát o uznání doby rodičovství - na základě toho pak můžeš kdykoliv přerušit a klidně na celou dobu mateřské a rodičovské, můžeš mít úlevu od případných poplatků, můžeš případně požádat o odložení plnění studijních povinností o dobu trvání mateřské.

Anet456
Povídálka 21 příspěvků 22.02.17 20:36

Myslela jsem si to, ale když Vám to začne říkat personalistka, tak to trochu šrotuje… Díky moc za reakci, taky mi to přišlo jako kravina..

j.a.n.i1