Měli jste někdo po očkování Boostrixem vyrážku?

428
17.1.18 15:13

Měli jste někdo po očkování Boostrixem vyrážku?

Dobrý den,

v pátek jsme byli se synem na očkování v pěti letech Boostrixem. V pondělí měl horečku 39 a v úterý už bez horečky, se mu vysypaly nejprve pupínky na nose a v okolí pusinky, později na krku(jen asi 3), zadečku taky, jen málo a na dlaních a ploskách noh. Svědí to, ale podle doktorky to typická 7. nemoc není. Spíš nějaký herpes virus nebo co to říkala :zed: No ve vedlejších účincích vakcíny ta vyrážka je, tak teď nevím. Měli jste někdo něco podobného?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13828
17.1.18 15:22

Dcera měla vyrážku po 3. dávce, ale tedy hned pár hodin po očko. Záleží na dr., zda chce tento nú „přiznat“, nebo ne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1212
17.1.18 15:26

Nemůže to být spíš onemocnění “ruka-noha-ústa”?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
428
17.1.18 15:30

O přiznání mi ani tak nejde, pokud je to po očkování, beru to jako vedlejší účinek a je mi jedno, co doktorka přizná nebo ne. Ale spíš mi jde o to, jestli jsme chytli nějako tu další dětskou nemoc a jestli je to nakažlivé, protože jsem těhotná 29tt. Zkrátka jestli se ještě u někoho jiného vyskytla po tomto očkování v 5 letech podobná vyrážka.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
428
17.1.18 15:33

Ruka noha ústa (7. nemoc)to podle doktorky spíš nejsou :nevim:, ale mě to podle stavu tak úplně sedí a ve školce mi učitelka potvrdila, že to tam teď jedna holčička má :zed: Podle lékařky spíš něco jako herpes virus či co? Konkrétní diagnózu neřekla.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat