Mění antikoncepce chování

16
3.9.19 16:25

Mění antikoncepce chování

Ahoj, myslíte, že prášky mění nebo mohou měnit formou hormonu vaše chování? Je mi 23, prášky beru už 6 let vkuse.
A vypozorovala jsem, že 2 týdny v měsíci kuse jsem úplně „vyflusla“, bez nálady, depresivní, je to před MS. Pak prášky týden neberu a paradoxně v období MS mám nejvíce energie, přítel si chválí, jak jsem hodná a veselá. Je možné, že to dělaji vše prášky?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
3.9.19 16:28

Nebo hormony v cyklu, jejich hladiny se mění. Takže ano, možné to je a taky je možné, že to prostě máš v sobě a ty prášky to třeba umocňují. :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
6751
3.9.19 16:29

Samozrejme, ze muzou. Vzdyt to jsou hormony.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3408
3.9.19 16:33

Nejen HA.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18129
3.9.19 16:36

Na emiminu jo, tady to mění celou osobnost. Jinak ne, určitě o nic víc, než přirozený cyklus.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18129
3.9.19 16:38

Jinak je to samozřejmě blbost, i v těch 7 dnech máš v sobě hormony z ha, proto jsi taky i v té pauze chráněná.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
285
3.9.19 16:52

Ano meni, po tom co jsem vysadila po 5-ti letech HA (brala jsem 15-20), byl ze me novej clovek. Na HA jsem byla vic flegmaticka, nemela jsem tak velkou chut na sex, byla jsem apaticka a unavena. Par tydnu po vysazeni jsem zazila velkej prival energie, sice se mi ted nalady vice meni vlivem prirozeneho cyklu, na HA jsem byla takova stabilnejsi, ale ona ta cyklicnost je prirozena a normalni (rekla bych i prospesna). Po vysazeni jsem se zacala citit vic jako zena, daleko vic jsem si uvedomovala svoji zenskost a sexualitu. Na HA jsem byla jak zombie :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16039
3.9.19 17:09

Tak to co píšeš by spíš sedělo k přirozenému cyklu. Tam se po ovulaci tělo jakoby zpomalí a pak přichází PMS a menstruace. Aspoň já to tak mám. Jinak s HA to bylo pořád stejné. ale asi záleží na konkrétním typu HA.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6116
3.9.19 18:00

@katyna12 Mě HA vyřadila náladu úplně kompletně, měla jsem emocionální odezvu asi jako někdo na hodně silných antidepresivech. Jinak jistá cykličnost u ženy je běžná. Já například mám útlum cca týden před MS který po prvních dvou dnech cyklu mizí a je vystřídán nárůstem elánu který vrcholí okolo ovulace a pak mám chvilku stabilní období než nastoupí PMS a útlum.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
192
3.9.19 19:19

@katyna12 HA u nekoho muze mit tenhle ucinek.. zmeny chovani, deprese, apatie, agresivita. Jsou to hormony, tak bodejt by ne. Kamaradka se na HA citila, jako by mela permanentni pms. Pak ji po konzultaci s gyndr zmenila a problemy zmizely. Zkus to probrat na gynde, pokud ti ty nalady/chovani vadi, a pozadej at ji vymeni za nejakou, co ti sedne lepe :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1388
4.9.19 00:10

Na každou prášky působí jinak. Na mě třeba prostě nepůsobí, nekynu, nejsem náladová a neodháním chlapa z postele.
Nezpochybňuju zkušenosti ostatních, ale určitě to není pravidlo. :nevim:
Akorát že holky, co s tím nemají problémy, nemají potřebu to imrvére plivat na emiminu, že… :roll:
Každopádně dneska prostě HA může za všechno od pětek z matiky po jadernej výbuch v Rusku, takže bez obav, rozhodně na to můžeš svést cokoliv chceš :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21
16.9.19 16:54

@katyna12
Já beru a změny nálad apod jsem měla velmi intenzivní již před braním antikoncepce ale neřekla bych že je to teď nějak horší, naopak si myslim že jsem celkově vyrovnanější ale těžko říct čím to je :nevim: každý tělo je jiný :*

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama