Menstruace a problémy po vysazení HA

243
18.12.19 09:49

Menstruace a problémy po vysazeni HA

Ahoj, vysadila jsem HA 23.11.2019 od te doby zadna menstruace neprisla. Obcas me boli podbrisek, jako ze uz, ale nic. Taky se mi objevil vodnaty vytok, pri kterem letim na zachod s dojmem, ze uz to prislo. Taky nic. Ale vsechno to prisuzuju zmenam, ktere nastaly v tele. Co me ale dost vydesilo, jsou nejruznejsi videa o tom jak zeny prestaly brat antikoncepci a ty nasledky, ktere nasledovaly… dva roky martyria pres doktory az po ruzne nalezy na vajecnikach.
Musim se priznat, ze jsem hned po vydazeni HA nasadila Femmigard a kontryhelovy caj. Ale stejne porad myslim na ty hrozny pribehy. Jaky mate zkusenosti vy?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2800
18.12.19 09:54

Jakoze ti neprislo ani klasicke krvaceni z vysazeni? Na gynde jsi byla?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
18.12.19 10:02
@Ernais píše:
Jakoze ti neprislo ani klasicke krvaceni z vysazeni? Na gynde jsi byla?

@Ernais neprislo nic :( jeste nebyla. Rikala jsem si, ze pockam na leden. Myslis, ze to znamena neco spatneho?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2800
18.12.19 10:05

@Ancule89 hele po vysazeni HA proste muze byt telo rozhozene a nekterym holkam cyklus nenaskoci. Zavolej si na gyndu a nech se radsi prohlidnout. Ja vysazovala HA po 9 letech a taky se s tim telo srovnavalo dlouho

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
18.12.19 10:11

@Ernais tak jsem objednana na technickou :) v lednu :) jak dlouho ti to ttrvalo?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2800
18.12.19 10:26

@Ancule89 ja vysadila letos v dubnu, cyklus sice naskocil hned, ale byl hodne nepravidelny, protahl se ale na cca 39 dni, coz pro me zezacatku byl sok. Hned v prvnim cyklu jsem i otehotnela, ale nedopadlo to, pak jsem otehotnela neplanovane jeste v rijnu a to taky nedopadlo, ale to byde mit asi jinou pricinu. Kazdopadne u me se vedlejsi ucinky projevily v akne na zadech, s tim bojuju stale a uz jsem z toho nestastna. A cca 3 mesice po vysazeni mi vypadala polovina vlasu(to neprehanim), ty uz ale taky pomalinku zacinaji dorustat, tak snad do roka budu mit vlasy zase dobre, ted mi bohuzel podrosty trci na vsechny strany a culik nosit vubec nemuzu, protoze je to pak desne videt.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
18.12.19 10:36

@Ernais ty brdo. Me se zatim neprojevilo nic. Naopak mam porad dobrou naladu, vlasy mi tolik nepadaji akorat se trochu vic masti a plet mam takovou normalni. Antikoncepci mi nasazovali hlavne kvuli pleti, protoze jsem ji mela opravdu hodne spatnou, tak se desim co prijde :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2800
18.12.19 10:52

@Ancule89 mne se vse projevilo az tak po 3 mesicich. Tak uvidis no

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
20.12.19 07:37

Ach jo fakt se bojim, ze budu po HA porouchana :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2800
20.12.19 07:55

@Ancule89 neboj bude to dobry. Mozna se ti nejaky vedlejsi ucinky objevi, ale telo se s tim srovna. A nebo se ti taky nemusi objevit nic. Nestresuj se s tim dopredu ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23.12.19 11:23

@Ancule89 A co jsi brala za značku? Přijde mi divný, že jsi se rozhodla přestat brát antikoncepci a jako naschvál ti nepřišla pseudomenstruace z vysazení, pokud do tý doby z vysazení chodila normálně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
23.12.19 13:01

@PastikaJatrova ahoj. Taky mi to prijde divny. Mela jsem Belaru. Hlavne se mi treba minuly rok stalo, ze jsem si jednou zapomnela vzit jeden den prasek a drihy den menzes. Ted kdyz chci, tak nic :nevim: Nevim co si o tom myslet. Asi pred tydnem jsem litala na zachod, protoze jsem mela pocity, ze jsem to dostala, ale byl to jenom vytok

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23.12.19 13:26

@Ancule89 a kdy jsi menstruovala naposledy?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
243
23.12.19 13:32

@PastikaJatrova 27.10.2019

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23.12.19 13:43

@Ancule89 Vytok by mohl byt jeden z priznaku ovulace… :nevim: kazdopadne pokud to nedostanes, tak bych po novym roce skakla k doktorovi. neboj, urcite je vsechno ok, jen je telo zblbly po tech hormonech ;) uzij si svatky, nemysli na to a dej tomu jeste 2 tydny :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat