Menstruace bez ohlášení, bez bolesti, změna cyklu.

7.4.21 16:28

Menstruace bez ohlášení, bez bolesti, změna cyklu.

Dobrý den, maminky a budoucí maminky,

Jsem tu nováček a relativní nováček budu i ve snažení se o miminko. Chtěla bych se zeptat, zda nějaká máte podobné zkušenosti. :oops:
S partnerem se snažíme o miminko třetí měsíc a od té doby se s mým tělem děje stále něco nového, jiného a divného, ale miminko z toho zatím není.
Co jsme se začali snažit, zcela se mi změnil cyklus - jednou trvá 31 dní (raduju se, že se menstruace nedostavila… pak přijde), podruhé zase najednou trvá cyklus 21 dní ( brečim, co tady dělá a ještě tak brzy…) atd. Psa mě bolí vždy tak, že by mi upadla už od rukou, pobolívá mě v podbřišku… poslední menstruace se zpočátku jevila jako implantační krvácení, pak se ale rozjela asi naplno; každopádně jsem o jejím časném příchodu ani netušila - doteď jsem vždy dokonale poznala, kdy se chystá ukázat, teď o ní vlastně ani nevím… Začala jsem brát Femibion na plánování - není možné, že mi to rozhodilo cyklus? Měl by ho spíš srovnat, ne..? Nemohlo by z toho stejně nakonec být miminko? :( Menstruace je krátka, relativně slabá oproti té běžné.. nemáte nějaké podobné zkušenosti? :nevim:
Mockrát děkuji za odpověď

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7436
7.4.21 17:00