Menstruace po farmakologickém ukončení těhotenství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.07.19 10:40
Menstruace po farmakologickém ukončení těhotenství

Ahoj, je možné, že jde o menstruaci, pokud by se krvácení dostavilo 23 dnů po farmakologickém ukončení těhotenství? Špinění přestalo asi před 14 dny a teď v sobotu mi začala téct krev, předtím bylo pár dnů špinění.. Dá se to brát jako ms? Děkuji za rady ????

Reakce:
luciie88
Kecalka 186 příspěvků 29.07.19 11:52
@Anonymní píše:
Ahoj, je možné, že jde o menstruaci, pokud by se krvácení dostavilo 23 dnů po farmakologickém ukončení těhotenství? Špinění přestalo asi před 14 dny a teď v sobotu mi začala téct krev, předtím bylo pár dnů špinění.. Dá se to brát jako ms? Děkuji za rady ????

Ano, podle mě to je normální MS

Váš příspěvek
Reklama