Mezizubní kartáčky

75
24.8.17 13:58

Mezizubní kartáčky

Ahoj!
Nedávno mi můj zubař doporučil, abych se objednala u dentální hygienistky, aby mě naučila s mezizubními kartáčky. Bohužel studuji v jiném městě a dojíždím domů co dva měsíce jenom na víkend. Nemáte někdo zkušenosti s čištěním mezizubními kartáčky bez návštěvy hygienistky? Nějaké video jak na to? Popřípadě jak si člověk sám určí, jakou velikost potřebuje? :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1308
24.8.17 14:09

Tak se objednej v miste kde studujes ne? Ja teda kartacky pouzivam ty nejmensi. Vetsi uz bych tam nenacpala. Mam hezky, rovny zuby, zubar vzdy chvali. Pokud mas ale se zubama problem na hygienu si dojdi, ukazou, doporuci. To ti tady nikdo asi nerekne

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4637
24.8.17 14:31

K hygienistce chodím, ale u ní jde hlavně o odstranění zubního kamene. Kartáčky nejsou žádná věda - má se používat ten největší ( jsou odstupňované velikosti), který se mezi zuby ještě vejde. Můžou to být i různé velikosti, já mám někde žlutý a někde zelený. No a normálně si to mezi zuby ošmrdláš jako štětkou, sem a tam:)Tam jde o to, aby u zubů nezůstávaly zbytky jídla a plaku, který přispívá k tvorbě zubního kamene. Velikost kartáčku poradí zubař, hygienistka, nebo na to holt musíš přijít sama. Blbé je, že jsou dost drahé.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
727
24.8.17 14:44

Já tam kartáčky nenarvu, používám jen nit…ale na hygienu chodím dvakrát ročně, je to super věc, dojdi si tam v místě kde studuješ :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3291
25.8.17 11:07

Já třeba používám tri různé velikosti mezizubních kartáčků, dentální hygienistka mi nedoporučila ty kónické. Používám Tepe a i ten tenký dočišťovací kartáček. Ale určitě je lepší si tam zajít, ona na tobě vyzkouší různé velikosti a nebudeš muset kupovat a případně vyhazovat ty co ti nebudou vyhovovat. Jednou za rok je potřeba pořádně odstranit kámen. Je tam, i když máš pocit že ne.

• Citovat