Minerva - vynechání pilulek, mykóza

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.06.19 22:37
Minerva - vynechani pilulek, mykoza

Ahojky holky.
Prosím o radu. Beru 6let antikoncepci Minerva. Teď jsem měla hooodne rušné období a zapomněla jsem si vzít 3 poslední pilulky. Po poradě s lékařem jsem hned odmenstruovala a najela na běžný provoz, jako každý měsíc. Cely měsíc mi ale doprovázel divný pocit jakoby mykoza, ale ne v nijak velké míře. Přikláněla jsem to k rozhozeni díky nepravidelné konzumaci antikoncepce. Po menses byl klid. Teď v novém měsíci jsem si zapomněla opět vzít pilulku a hned druhý den po zapomenutí jsem k večeru zaspinila, ale dobrý nic z toho nebylo jen se mi opět objevil ten špatný pocit. Už jsem z toho zoufalá… můj doktor ma dovolenou, tak se zkouším ptát zde, zda to může být antikoncepcí a co popr koupit. Vůbec na mykozu jinak netrpím. Dekuji.

Reakce:
vitalis
Stálice 64 příspěvků 25.06.19 00:29

Spraviť si tehotenský test. Skusiť výplachy Rosalgin. Navštívit doktora až sa vráti z dovolenky.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 25.06.19 16:43

@vitalis dnes jsem volala na jinou fandů a prý je to určitě tím a vydržet, nez se to srovná :nevim: tak jsem zvedava. Jinak tehu urco nejsem.

Váš příspěvek
Reklama