Míry 98-84-97 výška 168

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Tučnič
Kecalka 412 příspěvků 23.10.14 12:41
Míry 98-84-97 výška 168

Ahoj, chtěla bych poradit, jak se zbavit minimálně 10 cm v pase… Jinak si myslím, že mám míry supr. Jen ta mišelinka. Mám doma eliptický trenažer, jedu tak 2 - 3 x týdně 1 hodinu - 10 minut pomaleji, 15 minut rychle, 10 minut výzva na břicho, 15 minut rychle, 10 minut pomaleji. Snažím se jíst střídmě, 5× denně, zdravě, ale prostě to nejde. U mě prostě platí nejíst vůbec… už jsem z toho nešťastná. Mám doma tolik supr věcí, všechno krásně oblíknu jen v pase to nezapnu :cert: Zkoušela jsem Tiffany, ale tu neudejchám, píchá mě. Cvičila jsem Jill, s ní jsem dala dolu 5 cm, jenže mě ve 3 levlu 7 den začalo bolet koleno. Tak jsem musela skončit. Teď stále pobolívá, ale na tom trenažeru to není taková námaha. myslíte, že by běh po venku, byl více účinnější?
:dance:

Reakce:
lampicka11
Závislačka 3581 příspěvků 2 inzeráty 23.10.14 12:46

Na břicho jsou dobre lehy sedy a taky změna jídelníčku. Ja ma 90-75-90 a 176 taky potřebuju schodit… co jsem přestala kojit tak jsem pribrala na 68…

cverunka
Závislačka 2841 příspěvků 23.10.14 12:47

Když chceš spalovat tuky, musíš si hlídat tepovou frekvenci. Pokus se ti nechce počítat, tak zjednodušeně musíš při aerobním tréninku zvládnout mluvit, ale ne už zpívat. Běh je super. K tomu vytrvat v tom posilování břicha a myslím, že to musí jít dolů, pokud je strava opravdu zdravá.

pikola
Generální žvanilka 20160 příspěvků 23.10.14 12:47

A co jis? Problem bych videla v jidle nez cviceni

bee.rush
Kelišová 7072 příspěvků 23.10.14 12:52

Cim vic cvicis, tim vetsi muzes mit hlad a jist pak schovany kalorie, nejen co jis, ale i co pijes?

cizova
Závislačka 3409 příspěvků 23.10.14 12:54

Když tě bolí koleno tak běh venku není zrovna dobrý nápad :think: ty nárazy ti koleno dorazí…to, si raději kup ještě obyč. stepper…chodíš na, něm jakože do schodů, a pokud si koupíš ten fakt obyč bez rukojetí musíš hodně držet rovnováhu takže posyluješ aj záda a břicho. Mi to během týdne neuvěřitelně posílilo jak zadek, stehna tak břicho(a jakože já to potřebuju jako sůl :mrgreen: z běhání mě bolí kolena neuvěřitelně a hlavně moje drahé…prsa nemají problém mi nafackovat :mrgreen: ikdybych si je dala do korzetu…na stepperu jsem v pohodě…poprvé jsem dala jen 10min a postupně zvyšovala do týdne sem byla na hodině denně

Tučnič
Kecalka 412 příspěvků 23.10.14 12:55

@pikola ke snídani - musli, jogurt (3%)nebo mlíko; svačina, jablko nebo knackebrod s pomazánkou, zelenina; oběd brambory, rýže, těstoviny, zapečené se zeleninou, nebo maso, různé způsoby; svačina, sýr, zelenina, kefír, různě obměňuji; večeře - čočka, zelenina, celozrnná bulka, sýr, šunka, zelenina. Už jsem si to zadávala do tabulek stobu, takže mám tak trochu přehled co v čem je. Ale prostě nejde to dle mých představ. O víkendu peču, tak si třeba dám 1 - 2 buchty. Bílé pečivo nejím vůbec. Vypiju tak denně 2 turky, jedno rozpustné kafe, jinak čaje, 2 -3 l vody.

LenaNell
Zasloužilá kecalka 890 příspěvků 23.10.14 12:58

Já bych si zkusila zajít k výživové poratkyni. Stačí pár sezení a ona ti navrhne jídelníček jaký potřebuješ i podle toho jaké sporty děláš. Já začala posilovat a naopak se mi zdá, že kila jdou nahoru a v pase mám víc, ale zase svaly jsou težší

Tučnič
Kecalka 412 příspěvků 23.10.14 12:59

@novakova.t co bych dala za tvoje míry!!! :pankac:

Flyingfrog
Extra třída :D 12170 příspěvků 23.10.14 13:14

Mám (až na tu výšku, jsem menší) stejné míry. Běhám třičtvrtě roku, cvičím půl (hlavně to břicho, ale snažím se posilovat nejen to). Výsledek? Štíhlejší ruce, štíhlejší nohy, pas a břicho stále koule. Jsem typ jablko a i když jsem jedla i líp jak teď, tak břicho se nehnulo a nehnulo. :roll:

lampicka11
Závislačka 3581 příspěvků 2 inzeráty 23.10.14 13:18

@Tučnič míry sice dobrý ale co to břicho po porodu :roll:

Tučnič
Kecalka 412 příspěvků 23.10.14 13:21

@novakova.t furt o deset míň než já… mě by to i stačilo… -10 cm

a jsi po porodu, takže furt to půjde zpevnit a zmenšit… já jsem taky po porodu ale 7,5 roku… a furt jsem jak po porodu :oops:

Margery
Extra třída :D 10564 příspěvků 6 inzerátů 23.10.14 13:31

Ahoj, já jsem nejdřív shodila pár kilo, míry spadly z 98-73-106 na 91-60-93, ted cvičím kvůli zpevnění už přes půl roku a 91-63-93. Na hlídání příjmu jsem používala a používám kaloricketabulky.cz

lampicka11
Závislačka 3581 příspěvků 2 inzeráty 23.10.14 13:56

@Tučnič Ja jsem rok a tři měsíce :D a to jsem 7 týdnů po porodu vypadala jak kdybych nerodila :D

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Make-up pro děti: Legrace, nebo nebezpečí?

Těžko obhájíte, že se make-up hodí jen pro dospělé, když v hračkářstvích... číst dále >

Každá ponožka jiná na podporu lidí s Downovým syndromem

21. března je Světový den Downova syndromu, který bývá označován také jako... číst dále >

Články z Expres.cz

Tady je Mišíkovo! Zpěvákova Denisa ráda ukazuje sexy postavy i dokonalý zadek

Sotva se herec a zpěvák Adam Mišík rozešel s vnadnou přítelkyní Dianou, už si... číst dále >

Muž roku Jiří Kmoníček: Čekal jsem lechtivé zprávy, ale ne fotky penisu od muže

Nejkrásnější Muž Česka Jiří Kmoníček (24) je po vítězství v soutěži krásy na... číst dále >