Mirzaten - vysazení léků

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Bike L
Kecalka 156 příspěvků 05.01.18 10:37
Mirzatapin Sandos-vysazeni

Hezký den všem přeji.

Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost s vysazením Mirzatapinu? Beru ho na spaní. Polovinu z 15 mg. Bohužel, jsem skončila v nemocnici: ledvinová kolika.

Nic jsem v sobě neudržela, tudíž AD ve mě nebyly. Spaní bylo horší: časté buzení. Předposlední noc ( 4tá ) mi bylo dobře, vyspala jsem se krásně :) Ale dnešní utrpení - usla jsem po delší době, k ráno přišlo pocení a zimnice. Stále dokola. Je pravda, že jsem si po době dala pivo, předtím dost sport.

Volala jsem sému lékaři ten mi řekl, že by AD nasadil zpět. Chtěla jsem zkusit, zda bez nich vydržím ( a zbavit se jich ), vidím jak během těch 5 dnů mozek pracuje jako dříve: nezapomínám, uvědomuju si lépe věci apod.

Psychicky jsem, kupodivu, v pořádku. I klidnější. Ale ta noc ta zimnice/pocení. Ještě přetrvává trochu do teď, ikdyž možná důvodem je i to, že jsem trochu nachlazená.

Nějaké zkušenosti máte? Rady? Na jedné straně chci lékaře poslechnout, na druhé už nechci být " závislá " - stěžuje mi to i práci: nemohu na směny, nedokážu se učit…

Další problém je ten, že od lékaře mám napsaný Mirzaten 30 mg, v lékárně mi však dali před několika měsíci Mirzatapin 15 mg, abych nemusela tabletku půlit. Lék jsem snášela dobře-byli mi fajn, ale nějak se mi, opravdu, vykouřilo z hlavy, že bych měla říct lékaři, že mi dali jiný název. To, že beru půlovinu z 15 mg, místo z 30 mg, jsem mu zatajila, protože…Jsem byla zvyklá tabletku ppůlit a nějak mi nedošlo, že už nemusím. Polovinu z 15 mg jsem snášela dobře. Teď, bohužel, jsem pátý den bez…Zcela.

Reakce:
Lollitka
Zasloužilá kecalka 630 příspěvků 05.01.18 16:31