Mirzaten - vysazení léků

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Bike L
Kecalka 156 příspěvků 05.01.18 10:37
Mirzatapin Sandos-vysazeni

Hezký den všem přeji.

Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost s vysazením Mirzatapinu? Beru ho na spaní. Polovinu z 15 mg. Bohužel, jsem skončila v nemocnici: ledvinová kolika.

Nic jsem v sobě neudržela, tudíž AD ve mě nebyly. Spaní bylo horší: časté buzení. Předposlední noc ( 4tá ) mi bylo dobře, vyspala jsem se krásně :) Ale dnešní utrpení - usla jsem po delší době, k ráno přišlo pocení a zimnice. Stále dokola. Je pravda, že jsem si po době dala pivo, předtím dost sport.

Volala jsem sému lékaři ten mi řekl, že by AD nasadil zpět. Chtěla jsem zkusit, zda bez nich vydržím ( a zbavit se jich ), vidím jak během těch 5 dnů mozek pracuje jako dříve: nezapomínám, uvědomuju si lépe věci apod.

Psychicky jsem, kupodivu, v pořádku. I klidnější. Ale ta noc ta zimnice/pocení. Ještě přetrvává trochu do teď, ikdyž možná důvodem je i to, že jsem trochu nachlazená.

Nějaké zkušenosti máte? Rady? Na jedné straně chci lékaře poslechnout, na druhé už nechci být " závislá " - stěžuje mi to i práci: nemohu na směny, nedokážu se učit…

Další problém je ten, že od lékaře mám napsaný Mirzaten 30 mg, v lékárně mi však dali před několika měsíci Mirzatapin 15 mg, abych nemusela tabletku půlit. Lék jsem snášela dobře-byli mi fajn, ale nějak se mi, opravdu, vykouřilo z hlavy, že bych měla říct lékaři, že mi dali jiný název. To, že beru půlovinu z 15 mg, místo z 30 mg, jsem mu zatajila, protože…Jsem byla zvyklá tabletku ppůlit a nějak mi nedošlo, že už nemusím. Polovinu z 15 mg jsem snášela dobře. Teď, bohužel, jsem pátý den bez…Zcela.

Reakce:
Lollitka
Zasloužilá kecalka 630 příspěvků 05.01.18 16:31

@Bike L Ahoj, já brala Mirtazapin 45 mg, ale jen asi 14 dní. Vysadila jsem ze dne na den, protože jsem po něm de facto celých 14 dní jen spala. Nic mi nebylo, ale byla to asi krátká doba. Podruhé jsem na nespavost dostala 7,5 mg Mirtazapinu (víc jsem odmítla kvůli riziku nabírání na váze), ale nespala jsem stejně a tak jsem ho brala asi 2-3 týdny a pak zas vysazení. Myslím, že dávka 7,5 mg už se nevysazuje tak špatně, ale nevím. Možná by to chtělo čtvrtit, nebo brát ob den a ne ze dne na den nic, pokud bereš dlouho. Já brala 1,5 roku Citalec 40 mg a vysadila jsem ze dne na den, 3 dny ok a pak najednou šílená nespavost, průjem, zvracení a jak píšeš, chvíli zimnice, chvíli pocení, bylo mi tak zle, že jsem skončila v léčebně a tam mi hned dali jiná AD a za 2 dny tyhle stavy po vysazení Citalecu přešly. Ono ti může být nějakou dobu psychicky lépe, protože přeci jen nějaká hladinka tam ještě nějakou dobu je. Pokud ho bereš čistě kvůli spánku, tak jsou i jiná řešení, než cpát do sebe léky (spánkové desatero, autogenní trénink, relaxace…), ale pokud máš i deprese, úzkosti… tak bych byla opatrnější. Píšeš, že jsi volala Dr., což je dobře, ale záleží, jaký je. Někteří doktoři cpou AD každému a jsou neradi, když pacienti vysazují. Takže záleží, jakou máš důvěru v lékaře a jak se sama cítíš, že to dáš. Vrátit se k němu můžeš vždycky, jen někdy už znovu nasazený lék nemusí tolik sednout. Držím palce.

Bike L
Kecalka 156 příspěvků 05.01.18 16:56

Ahoj, děkuju za odpověď. Ano, mám ho jen na spaní. Deprese/úzkosti to už je za mnou a navíc na ty jsem brala Citalec, který neberu rok a vysazení podle bez problémů, podle rad lékaře.

S lékařem jsem mluvila ještě jednou, mám brát zase 1/2 tbl Mirzatapinu 15 mg - řekla jsem mu, že v lékárně mi, tehdy, dali 15 mg místo 30 mg, a že jsem půlila těch 15

Marushka23
Povídálka 17 příspěvků 30.01.18 17:17
Vysazeni 30.12.2017

Ahoj,

brala jsem Mirzaten 15 mg od prosince 2014 do cervna 2016.
Od cervence 2016 do zacatku srpna 2017 jsem brala 1/2 15 mg (takze 7,5 mg).
No a od srpna 2017 jsem postupne vysazovala. Nejdrive pulku (7,5 mg) obden - takto 9 tydnu. A pak ctvtku (cca 3,75 mg) obden, az jsem si vzala 30.12.2017 posledni ctvrtku.
Vzdy pri zmene davky jsem na sobe citila zmeny - unava, zima, nespavost.. Cim nizsi davka, tim horsi priznaky. Pote i panicke ataky a ted po uplnem vysazeni jsem 3 tydny skoro nemohla jist jak mi bylo stale zle. Vzdy 2-3 tydny pri zmene davkovani trvaji ty nezadouci, abstinencni priznaky.
Minuly tyden uz jsem jedla dobre, ale od vyhry Zemana je mi zase zle. Ale to uz je jiny pribeh :lol:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Kostková o zmatcích ve StarDance: Bylo to společensky přijatelné!

Patří sice mezi naše nejoblíbenější moderátorky, po sobotním přímém přenosu... číst dále >

Jak je možné, že střelec utekl? Byl dvacetkrát (!) trestán, hledá ho 300 mužů!

Chérif Chekatt (29) je jediným podezřelým ze střelby na vánočních trzích v... číst dále >

Články z Ona Dnes

Svoje tělo mám čím dál radši, říká Alena Mihulová

Ve filmu Chvilky herečka Alena Mihulová na adresu svého dítěte často trousí... číst dále >

Proměna Gábiny, která je opět single. Změnila účes i šatník

Před nedávnem se rozešla s přítelem, přesto Gábina nechce truchlit. Do nového... číst dále >