Mirzaten - zkušenosti

Anonymní
19.6.13 10:34

Mirzaten - zkušenosti

Holky, prosím, včera jsem vzala půlku Mirzatenu 30 mg na noc…už jsem dřív brala a teď se k tomu po více jak dvu letech musím vrátit…nicméně dneska jsem na odpis…od rána malátná ospalá, dvě hodiny jsem se nemohla probrat…motám se jak opilá…nepamatuji si, že by mi to dělalo i poprvél…máte někteá obdobnoou zkušenost, s tím, že to při dalších dávkách odeznělo? díky moc

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2324
19.6.13 10:38

Ano, první dva dny naprosto na odpis, neviděla jsem dál jak na půl metru, motání hlavy… po dvou dnech výrazně lepší a po dalších dvou dnech v pohodě

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.13 10:42

Moc Ti děkuji za příspěvek…nevím, jak ten stav popsat…připadám si jak opilá, nebo jako kdybych si zala něco na spaníl…motám se, jsem i víc podrážděná, tím, jak jsen unavená, taky zmatená…jen doufám, že to opravdu po dvou dnech přejede…mám mallé dítě a pracuju :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
2324
19.6.13 10:45

Dr. mi vysvětlovala, že čím menší dávka, tím víc to paradoxně funguje jako hypnotikum, t. j. dělá to ty stavy co popisuješ. Já jsem postupně zvyšovala dávku z půlky na 3/4 a pak na celou. Držím palce, ať je brzy lépe :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.13 10:46

Moc děkuji, mám brát prvních 6 dní půlku - 15 mg…snad to bude zítra lepší :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
367
19.6.13 11:33

První den jsem si ho dala, shodou okolností jsem byla na rodinné oslavě..no do půl hodiny se mnou nebyla řeč a spala jsem jak dudek

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.6.13 11:50

Tak včera už mi bylo líp, jsem se radovala, že nejhorší mám za sebou a dneska zase hrůza…ospalá, třes v rukách…je to asi lepší než ten první den, ale žádná hitparáda…holky, je tu ještě někdo, kdo to měl a po pár dnech to přešlo?!Je to hrůza, mám malé, dosti živé dítě a chodím do práce, kdy pracuji „hlavou“, jenže to teď nelze, jsem jak vygumovaná… díky zakladatelka

  • Citovat
  • Nahlásit
2324
21.6.13 12:35

Vydrz, zlepsi se to :hug: ja jsem v panice i volala doktorce, taky mi nic jineho neporadila

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.6.13 12:46

Díky, snažím se vydržet, ale tím jak se ploužím, tak jsem i děsně protivná, na malého ječím, jak mě neposlouchá a na manžela taky :-) ještě že bude víkend a s malým mi pomůže manžel… :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 15:59

Anonymní, jak jsi dopadla? Přešla tě ta ospalost? Mně ho včera předepsala psychiatrička a je mi po něm hrozně, přesně co popisuješ ty + se mi chce zvracet :? Dneska si mám vzít další půlku, ale asi to nedám. Taky potřebuju normálně fungovat.

Ještě jsem četla, že se po něm šíleně přibírá. Nevíte, jestli je to pravda?

Díky
Lucka

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 16:30

Ahoj anonymní, tady je zakladatelka- anonymní, ano už je mi lépe…opravdu se přibírá, ale zase ne tak šíleně…musíš hlavně vydržet, ale počítej, že to bude cca 3 týdny trvat. Hlavně ho ber na noc, pokud možno kolem půl osmé a ve stejnou hodinu každý den. Ty nejhorší stavy odezní cca po 3 dnech…jinak dost snižuje tlak, možná i proto Ti je zle, zkus si tlak změřit a pak se hodně prolévat kávou, klidně napiš

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 16:55

Ahoj :kytka:, díky, že jsi odepsala. Já o něm četla na netu a prý se předepisuje hodně i anorektičkám, aby přibraly.
Já jsem právě dřív problémy s jídlem měla, ale vyléčila jsem se bez AD. Toto jsou vůbec mé první AD, tak mě ten dnešní stav po nich celkem zmátl. Právě se mi i podařilo zhubnout po porodu 25kg a nechci zase přibrat.

Včera jsem si vzala půlku večer, jak mi řekla dr. a celou noc jsem skoro nespala, pořád jsem se budila :nevim:

Lucka

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 19:28

No hele, to tak může být, já to měla tak, že jsem sice usla jako špalek, ale
hodně jsem se budila, jako že jsem měla dost živé sny, ty mám v podstatě do teď, pak hodně takový stav roztřepanosti, motání hlavy, pocit jakoby mimo realitu, byla jsem dost i podrážděná, ale to spíš tím, jak mi bylo zle…a chuť k jídlu jsem přivítala, protože vychrtlost mi fakt nesluší…chodím zíroveň i k psychologovi…z jakého důvodu AD užíváš? Tedy pokud se můžu zeptat, u mne opravdu deprese a z toho plynoucí problémy (vždy si to nastartuji přepracovaností a prac. stresem) - nespavost, hubnutí, psych. i fyz. vyčerpanost…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 19:43

A to buzení v noci tě přešlo? Já měla taky právě takové divné sny :?, když jsem na chvilku zabrala.

Mám deprese, už od února lítám s dcerou po doktorech, jsem na ní sama. S manželem to neklape. A jak píšeš nespavost, vyčerpání a do toho vše mám stavy, kdy mi nedělá dobře být mezi lidma.

Jestli počítám dobře, tak už je bereš cca 3 týdny? A je to lepší teda?

Lucka

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.7.13 20:48

To buzení mě přešlo, jenže tohle je těžký, protože v noci ještě sem tam vstávám k dítěti, takže je to takové narušené…aano, po třech týdnech mi je daleko líp…ale chce to i tu psychoterapii…chodíš někam? je to ale i o tom, že na mě předevčíremopět „vykouknul ze skříně“ můj pracovní „kostlivec“, který podle mne opět způsobil to, co už jsem jednou zažila, tj. totální rozklad psychiky…je to složité…s manželem máme taky problémy, do toho mě unavuje péče o malého…prostě to je chaos v celém životě…a když už jsem se začala teď dávat s AD dohormady, tak na mě právě zase vyskočila ta práce…takže už jsem zase psychicky v háji :-(

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat