Místo 9. platové třídy máme 8.

Anonymní
21.9.16 22:29

Místo 9. platové třídy máme 8.

Dobrý večer,

pracuji jako vychovatelka ŠD a jsem spolu s kolegyněmi zařazena do 8. platové třídy. Vím, že vychovatelky jsou v 8., ale i v 9. platových třídách. Já si tady nic nenárokuji, jen se chci zeptat.
Náš pan ředitel argumentuje tím, že 9. platová třída je asi o 4000,– víc a to on za ty peníze raději zaplatí Školní klub, který by si správně měli rodiče hradit sami. A také raději zaplatí osobní ohodnocení všech ostatních zaměstnanců, aby tam každý měsíc měli něco navíc, než jen výplatu. Ano, také mám osobní ohodnocení, ale ne v takové výši, aby to pokrylo rozdíl mezi 8. a 9. platovou třídou.
Je postup pana ředitele normální?

Děkuji za pochopení a nezlobte se za anonym.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2834
21.9.16 23:01

Vychovatel má rozpětí od 8. do 10., jestli se nepletu. Je to o slovíčkaření, my jsme teď to samé řešili na naší škole s asistenty pedagoga. Děláte si samy plány? Pokud je některá z vás i zavádějící vychovatelka, tak by automaticky měla být v 9.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2499
21.9.16 23:24
@Danitschka píše:
Vychovatel má rozpětí od 8. do 10., jestli se nepletu. Je to o slovíčkaření, my jsme teď to samé řešili na naší škole s asistenty pedagoga. Děláte si samy plány? Pokud je některá z vás i zavádějící vychovatelka, tak by automaticky měla být v 9.

A jakou platovou třídu u vás mají asistenti?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.9.16 00:09

@Danitschka
Ano, děláme si samy plány, organizujeme celodružinové akce, vedeme kroužky a tak dále. Nikdo z nás není bez praxe.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
22.9.16 00:10

@sloninka
Také mají 8., ale podle pana reditele by meli mít 6.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
22.9.16 00:12
@Danitschka píše:

Co to je zavádějící vychovatelka?

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
22.9.16 00:19