Mladá Boleslav Maja, dodělání maturitní zkoušky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Natulee
Povídálka 12 příspěvků 12.09.18 20:08
Mladá Boleslav Maja, dodělání maturitní zkoušky

Hezký den, měla jsem teď v září poslední pokus na ústní zkoušku z angličtiny, jenže jsem to neudělala. Tak by mě zajímalo, zda jste někdo dodělával maturitu z předškolní a mimoškolní pedagogiky na škole v Mladé Boleslavi Maja? Zda jde dálkově studovat rok, i když nemáte maturitu? Pracuji jako učitelka v MŠ, takže potřebuju rok, co nejrychleji dodělat.

Máte zkušenost z touto školou, jde i dálkově rok studovat, když nemáte dodělánou maturitu? :(

Děkuju za všechny rady a odpovědi. :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8804 příspěvků 12.09.18 20:18

Mám tam denní studium, ale pokud vím bez maturity to opravdu nepůjde, je to „pomaturitní“ studium. Maximálně bys tam mohla „opakovat“ celý čtvrtý ročník..

Russet
Extra třída :D 12176 příspěvků 12.09.18 20:41
@Natulee píše:
Hezký den, měla jsem teď v září poslední pokus na ústní zkoušku z angličtiny, jenže jsem to neudělala. Tak by mě zajímalo, zda jste někdo dodělával maturitu z předškolní a mimoškolní pedagogiky na škole v Mladé Boleslavi Maja? Zda jde dálkově studovat rok, i když nemáte maturitu? Pracuji jako učitelka v MŠ, takže potřebuju rok, co nejrychleji dodělat.

Máte zkušenost z touto školou, jde i dálkově rok studovat, když nemáte dodělánou maturitu? :(

Děkuju za všechny rady a odpovědi. :)

Spíš si sežeň nějaké doučování. Na téhle škole snad maturitu udělá každý… :zed:

Kristyna.Vechtova
Echt Kelišová 8804 příspěvků 12.09.18 20:47

@Russet já myslím, že slečna neudělala maturitu jinde a právě tady si ji chce dodělat, ale roční tam je pouze „pomaturitní“ studium.. Takže by musela klasicky do čtvrtého ročníku.

Natulee
Povídálka 12 příspěvků 12.09.18 20:50
@Russet píše: