MMR - čím později, tím lépe?

• Fotoalbum (3)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
626
18.2.13 18:21

MMR - čím později, tím lépe?

Ahoj holky,

vím, že je tady na téma očkování spousty diskuzí, ale snad mi odpustíte můj dotaz. Očkování jsem vždy brala jako povinnost, která musí být. Díky Bohu moje dítě nemělo zatím (ťuk, ťuk) žádné reakce. Poslední týden jsem se ale, ani nevím na jaký impuls, začala o očkování zajímat víc. No, a výsledek? Jsem totálně vyděšená ze všech těch článků, příspěvků, diskuzí atd., co všechno se může přihodit jako následek vakcinace. Nebudu se tady rozepisovat, ale docela mě to rozhodilo.
Mám tedy otázku ohledně MMR vakcíny, odpověď jsem zatím nikde nenašla. Když dám dítě očkovat později, je menší riziko, že bude mít nějaké trvalé následky? Tím myslím, jestli, když je dítě starší, snáší očkování lépe? Možná to zní hloupě, ale jsem laik a můj pediatr je těžce očkovací, takže by očkoval i proti rýmě a toho se opravdu ptát nebudu… Už teď se třesu, protože mě donutil (ano, jsem svéprávná, ale v jistých momentech beru zpátečku), jít na TBC. To nás čeká ve čtvrtek a já jsem teď plná všech těch příběhů mamminek, kdy se z jejich zdravého dítěte stal např. autista.
Děkuji za odpovědi, hezký večer všem!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16857
18.2.13 18:24

Jo, po druhém roce života má už mnohem lépe vyvinutý imunitní systém. Tudíž se s touto vakcínou lépe popere

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Run
20746
18.2.13 18:28