Mohou to být neštovice?

25.6.15 19:13

Mohou to být neštovice?

Dobrý večer,

u syna ve školce se poslední asi 2-3 měsíce pořád točí neštovice. Od včerejška má teplotu, zimnici, je unavený, včera ráno ho bolela hlava. Na tváři má tři malilinké pupínky - viz foto.
Mohou to být neštovice? Ty tři pupínky tam má už od včera, nic se nerozšiřuje, tak mě to mate.
Díky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1299
25.6.15 19:18

Můžou a nemusí, doktor(ka) ti na to odpoví, takhle ti půlka řekne že jsou, druhá že ne, těžko soudit z fotek

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
KackaDoup
25.6.15 19:21

@GenieInABottle mohou to byt i molusky.

• Nahlásit
  • Citovat
9549
25.6.15 19:24

Nepřipadá mi to jako neštovice, ale nejsem lékař.. obě děti měly a začlo to prostě puntíkem jakby kousnutí od komára, tohle mi nepřijde. Syn má něco hodně podobného na tvářích i na rukou, ale molusky to nejsou

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25.6.15 19:35

K doktorce jdem ráno. Nepřipadá mi to právě ani jako neštovice, jako zmíněná moluska taky ne…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9549
25.6.15 19:38

A on to tam má teď nově?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25.6.15 19:49

Jj, teď nově.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2562
25.6.15 20:23

Nevypadá to jako neštovice, ale je to nejasná fotka, to dopadající světlo to zkresluje.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9549
25.6.15 21:14

Já nevím, neštovice to nebudou, k doktorce bych ho nehnala a čekala, co z toho vyleze :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
KackaDoup
25.6.15 21:28

Ja bych se nehnala ani s nestovicema, na co? nakazit akorat dalsi lidi. :mrgreen: ;)

• Nahlásit
  • Citovat
verulicek
25.6.15 21:32

Nejsem lékař, ale působí to na mě jako kopřivka (z jídla třeba) nebo poštípání drobným hmyzem..nemá to žádnou hlavičku - ale fotka není moc kvalitní…nicméně sleduj dál, jestli to zítra bude i jinde… :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
21100
25.6.15 21:37