Mohu Aulin když mám covid?

Anonymní
2.4.21 19:21

Mohu Aulin když mám covid

Ahoj.

Mohu Aulin když mám covid? Děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
2.4.21 19:24

Ne, lék od bolesti v době, kdy jsi infekční nemůžeš… umřela by jsi… na hloupost :mrgreen:

• Citovat
  • Nahlásit
69563
2.4.21 19:30
@Anonymní píše:
Ne, lék od bolesti v době, kdy jsi infekční nemůžeš… umřela by jsi… na hloupost :mrgreen:
:roll: anonymní hrdinka

Příspěvek upraven 02.04.21 v 19:31

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8981
2.4.21 19:30

Ano, max. 2× denně, vždy po jídle

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
69563
2.4.21 19:32
@cell píše:
Ano, max. 2× denně, vždy po jídle

By ti profesor dal :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1830
2.4.21 19:34

Ano můžeš 😊

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5588
2.4.21 20:45

Můžeš, ale nevím, zda ti pomůže. Mně čtyři dny nepomohl žádný lék :( strašně mi trestila hlava. Kontaktovala jsem lékaře, prostě je to zánět. Já nemohla ani oči otevřít, být na světle, strasne to bylo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1121
2.4.21 21:14

Pry dobre zabira novalgin(taky na recept jako Aulin), ale manželovi nezabralo nic, Acylpyrin, brufen, novalgin, paralen, az sesty den ultracod(recept), ale možná uz mu zacinalo byt lepe i bez toho. Nesnesitelne ho bolela hlava a mel teploty, nijak zavratne, ale chtěla jsem mu ulevit od te hlavy, tak jsem jela každý den něco, ten Acylpyrin teda mel každý den a k tomu přídavek.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8981
3.4.21 20:22
@Lama Lama píše:
By ti profesor dal :mrgreen:

Co?? Proč??

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
69563
3.4.21 20:43
@cell píše:
Co?? Proč??

Ho nesnáší, že to dělá infarkty, nechtěj po mně ty cesty, co nás z toho pravidelně zkoušel… prostě jak to blokuje jen ty COX2, tak ty COX1 to nějak působí na aktivci leukocytů a zánět cévní stěny, či co. No tak jsem vysypala všechny auliny do kanálu. :nevim: :lol: