Mohu si dnes dojít na krev?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lussinda
Kecalka 104 příspěvků 21.01.19 08:07
Mohu si dnes dojít na krev?

Ahoj :andel:
Minulý týden jsem změnila praktického lékaře, tento týden si mám dojít na krev v ramci vstupní prohlídky. Dnes jsem se vzbudila dřív, takže přemýšlím, že bych tam sjela, je tu jediný problém, ráno cca v 6 jsem vypila půl litru vody se sťávou, dala jsem ji na půl litru cca 1,5cm. Mohu si i tak dojít? Je to trošku neplánovaně, vím, že se před odběrem má pít jen voda. Na lačno jsem.
Děkuji za radu :)

Reakce:
kve-tinka
Závislačka 4652 příspěvků 5 inzerátů 21.01.19 08:15

Bez ;) zcela v klidu

ivašot.
Kelišová 7003 příspěvků 21.01.19 08:16
@Lussinda píše:
Minulý týden jsem změnila praktického lékaře, tento týden si mám dojít na krev v ramci vstupní prohlídky. Dnes jsem se vzbudila dřív, takže přemýšlím, že bych tam sjela, je tu jediný problém, ráno cca v 6 jsem vypila půl litru vody se sťávou, dala jsem ji na půl litru cca 1,5cm. Mohu si i tak dojít? Je to trošku neplánovaně, vím, že se před odběrem má pít jen voda. Na lačno jsem.
Děkuji za radu :)

Nechodila bych. V rámci vstupní prohlídky se odebírá krev i kvůli hladině cukru v krvi a to bys určitě měla ovlivněné.

Oplatečka
Ukecaná baba ;) 1491 příspěvků 21.01.19 08:17
@Lussinda píše:
Děkuji za radu :)

No..jednou mi vylítl cukr v krvi a to jsem se ,,omylem" v asi tři ráno napila vody se sirupem, odběr byl v sedm ráno cca :think: Sestra říkala že i žvýkačka to může ovlivnit..šla jsem na kontrolní odběr, to už jsem na doporučení sestry od večeře pila jen vodu a už to bylo ok.

Anitramm
Zasloužilá kecalka 841 příspěvků 21.01.19 08:17

Asi bych taky nešla. Přeci jen voda se šťávou není čistá voda ;)

Tichošlápek
Extra třída :D 12112 příspěvků 21.01.19 08:18

Nesla bych, pak řešit cukr, pac jsi ráno vypila sirup s vodou

ivašot.
Kelišová 7003 příspěvků 21.01.19 08:20
@Tichošlápek píše: