Moje sestra se zabila - jak žít dál?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Rower
Povídálka 16 příspěvků 09.11.18 23:05

Ahoj,
dnes je to 10 dní, kdy jsme se dozvěděli, že moje milovaná mladší sestřička spáchala sebevraždu. Ve 22 letech neunesla tíhu tohoto světa a já, ve 24 letech, nevím, co dělat… Brečím, koukám pořád dokola na fotky, snažím se být silná kvůli rodičům, ale cítím, že mi dochází síly - pracuji, studuji vysokou školu, ale nenašla jsem sílu tam to někomu sdělit, vlastně ani nevím jak? Ani spolužačkám, ani vyučujícím, abych si alespoň trochu zařídila úlevy, i kdyby jen na chvíli… abych mohla být k ruce rodičům, tam jsem teď potřeba… Moc mi chybí…

Co bude dál? Poraďte, jak zmírnit bolest lidské duše? Jak to ze sebe dostat a svěřit se? :(

Příspěvek upraven 10.11.18 v 14:09

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:

Beckyttine5
Kecalka 301 příspěvků 09.11.18 23:09

Bude to těžké, doporučila bych psychologa.. nenavstivil vás přímo policejní psycholog a nenabídl pomoc i do budoucna??

neila
Extra třída :D 10579 příspěvků 09.11.18 23:12

@Rower je mi to strašně moc líto :,( upřímnou soustrast… :?

mrav
Neúnavná pisatelka 18401 příspěvků 09.11.18 23:12

Upřímnou soustrast. Je to čerstvé, musí to odeznít. Vím, jak se cítíš. Loni jsem přišel při nehodě o ženu. Tyto náhlé úmrtí bývají nejhorší… :hug:

Rower
Povídálka 16 příspěvků 09.11.18 23:18

@neila
Děkuju

Vůbec nevím, co dělat… trápím se tím, že chodím do práce a do školy, rodiče jsou sami doma a utápí se ve smutku. Nemám ale síly na to dojít za vyučujícím a říct mu pravý důvod mých nálad a požádat ho o úlevu… :(

Rower
Povídálka 16 příspěvků 09.11.18 23:19

@mrav
To je mi líto…

Odeznít?? Jak dlouho? měsíc, rok, deset let??? :(

mrav
Neúnavná pisatelka 18401 příspěvků 09.11.18 23:23
@Rower píše:
@mrav
To je mi líto…Odeznít?? Jak dlouho? měsíc, rok, deset let??? :(