Reklama

Motání hlavy při cvičení/běhu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.02.17 11:38
Motání hlavy při cvičení/běhu

Ahoj, chtěla bych zhubnout, ale pokaždé když se pokusím běhat nebo cvičit tak se mi po chvilce začne motat hlava tak, že musím přestat a jít si sednout. Když se mi vrátí tep do normálu tak už je to zase v pořádku. Potíže s krevním tlakem nemám tak čím to může být? :think: :? Já snad nikdy nezhubnu :( měřím 175cm a mám něco přes 80kg :,(


Reklama

Reakce:
 
Tšekkin Kulpa
Zasloužilá kecalka 762 příspěvků 28.02.17 11:42

To chce pomalu…
Muze to mít vic příčin.
Zkus nejdriv nrjake klidnější cvičení, jogu nebo pilates. Tim trochu posilis a zlepsis si kondici a pak už bude snadné jít běhat.

 
Jullinka9
Zasloužilá kecalka 752 příspěvků 28.02.17 11:42

Co zkusit víc pít? možná má tělo málo tekutin? zkus se před běháním trošku napít a začít cvičit/běhat pozvolna, rozcvičit se…

 
epsice
Zasloužilá kecalka 960 příspěvků 2 inzeráty 28.02.17 11:44
@Anonymní píše:
Ahoj, chtěla bych zhubnout, ale pokaždé když se pokusím běhat nebo cvičit tak se mi po chvilce začne motat hlava tak, že musím přestat a jít si sednout. Když se mi vrátí tep do normálu tak už je to zase v pořádku. Potíže s krevním tlakem nemám tak čím to může být? :think: :? Já snad nikdy nezhubnu :( měřím 175cm a mám něco přes 80kg :,(
  1. nezačínej běhat hned ze začátku ale začni rychlou chůzí a postupně zrychluj.
  2. hlídej si tep tak aby ses držela max kolem 160 - při cvičení se zrychluje. nad těch 160 už spaluješ cukry- pak ti může být zle z toho. Spalování cukrů je nežádoucí.
  3. Vím že to je pro někoho asi zbytečnost ale zauvažuj o osobním trenérovi který ti sestavý i jídelníček na míru. 80 kg na 175 cm není zase tak strašné. já jsem zhubla z 85 na 67 během půl roku a váhu si držela až do těhotenství. Měřím 170cm. upravit si porce, chodit běhat a cvičit pravidelně. začátky jsou těžké. Držím palce :dance: :dance:
 
Icestar
Závislačka 4166 příspěvků 1 inzerát 28.02.17 11:50

Hlavní je jídlo. Můžeš makat celej den v posilovně, ale když cestou domů zdlábneš meníčko v mekáči, nic se nezmění. Naopak to funguje (málo se hýbat + málo jíst = ubírat na váze), jen bacha na jojo efekty

Btw. Motání hlavy může mít příčinu v kávě - měla jsem to tak loni.

 
nani77
Kecalka 405 příspěvků 28.02.17 11:53

To vypadá, že to neudýcháš… zvolni. Přeháníš to. I běhat se musí člověk naučit. Začni něčím volnějším, jak už holky radily. Nemá cenu to přepálit, u takového cvičení stejně nehubneš, protože tuky se spalují při aerobním pohybu - tzn. musíš zvolit takové tempo/intenzitu, aby jsi si u toho zvládla normálně s někým povídat (tedy mluvit) a ještě NORMÁLNĚ dýchat :-) Takže se nemuč, dej si kalanetiku, pilates, jógu apod., k tomu rychlou chůzi s postupným přidáváním chvilek běhu. Super je také rotoped/kolo na zahřátí. Před cvičením se rozhýbat (stačí taková ta dětská rozcvička ze školky), po cvičení opravdu hodně protáhnout vleže, až to začne bolet. Tím docílíš toho, aby tě pak po sportu nebolely svaly. Sportu zdar!

 
unuděná
Kelišová 5365 příspěvků 1 inzerát 28.02.17 11:54

Myslím, že na to jdeš moc rychle a jak psala @epsice, při vysoké tepové frekvenci začneš spalovat cukry a pak je ti zle (speciálně pokud i nějak dietně jíš a tělo má těch rychlých cukrů nedostatek). Takže si hlídej tepovku, můžeš si na to pořídit speciální „hodinky“. Před cvičením si dej kus nějakého ovoce (třeba banánu) a v průběhu hodně pij.

 
Nymphetamine
Kecalka 443 příspěvků 28.02.17 11:54

Hlavne neprepalit zacatek :mrgreen: myslim, ze je pricina v tom, ze neumis dychat. Kdyz sem zacinala, stacalo se mi tohle dooost casto.

 
Ou
Závislačka 4986 příspěvků 28.02.17 12:28

Začněte s mírnější námahou, ale pravidelně a každoddenně a postupně, pomaličku zátěž zvyšujte.

Jako první cíl si vytkněte 6000 kroků denně. Až to zvládnete dělat dva týdny v kuse, tak to zvyšte na 7000 a postupně dojděte k 10000.

Zároveň až si vypěstujete návyk na chůzi, tak přidejte nějaké jednoduché ranní protahování - idelální je pozdrav slunci. Nejprve dva - na každou strnau jeden a až budete zvládat 2 týdny v kuse každé ráno protahovací cvičení, tak začněte přidávat dobu a zátěž.

 
Kriss Tina
Závislačka 4708 příspěvků 28.02.17 13:24

Me se to obcas taky stava, bud kdyz beham tak nestiham dychat (ale ja jsem astmatik) nebo pri cviceni kdyz malo piju mi klesa tlak. Chce to zacit pomalu, hodne mezitim pit, a na zacatku se dost protahnout.

 
markeeetka20
Kecalka 106 příspěvků 28.02.17 13:49

Ja mivam tyto stavy pri cviceni apod., ale trpím na nízký tlak a vysoký tep, který to kompenzuje, tak jestli nemáš podobny problem…


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kdy začít děti učit zacházet s penězi? Začněte pomocí her v předškolním věku

Jedním z nejčastějších sociálních problému, se kterými se dnes potkávají... číst dále >

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Články z Expres.cz

Co bude Kristelová řešit na YouTube? Záhadnou věc, kterou nikdo nezná

Moderátorka Kateřina Kristelová se rozhodla začít natáčet videa na YouTube,... číst dále >

Třetí televizní škrt pro Leoše Mareše: Jak číst komplikace v jeho obsazení

Je to už třetí televizní projekt s Leošem Marešem v relativně krátké době,... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pětkrát o očekávání: Submisivní muž ženě neimponuje, říká psycholožka

„Bez ohledu na proměnu společnosti a generační rozdíly očekává stále žena... číst dále >

Máma neví, že mě baví zabíjení, řekla dvanáctiletá dcera ve Výměně manželek

Mia žije s přítelem a dvěma dětmi v Kladně. I když je jí teprve 25 let, o... číst dále >


Reklama