Motivační dopis na call centra apod.

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Marki1985
Stálice 78 příspěvků 16.12.17 12:29
motivační dopis na call centra apod

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat co pisete Všechno do motivačního dopisu? Jsem už 3 roky na materske tak nemam takový přehled :mrgreen: :mrgreen: Jinak protoze chci jen ranní směny tak uvažuju hlavně nad prakcí v callcentru nebo finanční poradce a pod. myslíte si že je dobre uvádět ze čtu knihy o prodeji ze mam v mobilu stazeny seminář atd? Díky za radu :mavam:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:
 
Uživatel je onlinePety2
Ukecaná baba ;) 2316 příspěvků 16.12.17 12:43

@Marki1985
je úplně jedno, co tam napíšeš, protože do call centra berou naprosto každého, kdo má čistý trestní rejstřík, protože to je tak dementní práce, že tam většina lidí dlouho nevydrží…Když jsem studovala VŠ, tak jsem to měla jako brigádu jedno léto (nikdy víc :poblion: ) a brali fakt každého…

 
Uju
Kelišová 6479 příspěvků 16.12.17 13:03

No, napsat to můžeš, ale myslím, že je to +- jedno, oni vezmou kohokoliv kdo není úplně mimo a časem se vidí, jestli si vůbec dokáže vydělat-oni tam jsou k platu bodusy atd…takže plat je prd, prd nic a člověk musí zabojovat aby se mu vůbec vyplatilo chodit do práce. U fin. poradce tam to bude podobný + ještě vzhled.

 
Uju
Kelišová 6479 příspěvků 16.12.17 13:05

Jinak tedy kamarádka v call centru dělá (já dělala pro call centrum z domu) a vím, že chodí do práce od 8mi do 16:00 než se dostane domů tak je 17:30 nevím, no, ale mě to přijde, že má den zabitej.

 
zvidavajanca
Závislačka 3709 příspěvků 16.12.17 13:47

Berou každého, kdo umí mluvit (vyloženě někoktá, nešišlá,…) a umí česky/slovensky.

A jasně, že se chodí v době, kdy jsou lidi ochotní zvedat telefony. Takže na 6 ráno fakt ne. Spíš často se volá teřba až do 20, ale dost záleží, kam se hlásíš.

CC pasivní linka, kde fakt lidi volají s nějaký problémem a ty jim máš pomoct, tak ok, ale aktiv = obtěžování lidí, fakt ne.

 
Marki1985
Stálice 78 příspěvků 16.12.17 13:53

Ono ja ziju v sumperku a opravdu tady není nějaký extra výběr prace zvlášť když muzu jenom na jednosmenny provoz ja chtěla spis poradit s motivacnim dopisem než vysvětlit jak strasna je to prace. kazda prace má +i -

 
kamikaa
Kelišová 5429 příspěvků 16.12.17 14:23
@Pety2 píše:
@Marki1985
je úplně jedno, co tam napíšeš, protože do call centra berou naprosto každého, kdo má čistý trestní rejstřík, protože to je tak dementní práce, že tam většina lidí dlouho nevydrží…Když jsem studovala VŠ, tak jsem to měla jako brigádu jedno léto (nikdy víc :poblion: ) a brali fakt každého…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: naprostý souhlas :palec:
 
zvidavajanca
Závislačka 3709 příspěvků 16.12.17 14:35
@Marki1985 píše:
Ono ja ziju v sumperku a opravdu tady není nějaký extra výběr prace zvlášť když muzu jenom na jednosmenny provoz ja chtěla spis poradit s motivacnim dopisem než vysvětlit jak strasna je to prace. kazda prace má +i -

Tak tam napiš, že ráda pomáháš lidem. Nějkaý studia knih je fakt nezajímají a co máš v mobilu už vůbec.
Zajíma je, kdy můžeš nastipit a že můžeš na plnej úvazek.

 
Marki1985
Stálice 78 příspěvků 16.12.17 14:42
@zvidavajanca píše:
Tak tam napiš, že ráda pomáháš lidem. Nějkaý studia knih je fakt nezajímají a co máš v mobilu už vůbec.
Zajíma je, kdy můžeš nastipit a že můžeš na plnej úvazek.

tak nevím jestli tato prace zrovna pomáhá lidem. spis je prudí :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 
zvidavajanca
Závislačka 3709 příspěvků 16.12.17 14:49
@Marki1985 píše:
tak nevím jestli tato prace zrovna pomáhá lidem. spis je prudí :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Call centra jsou různý - otravovači (aktiv), ať už z prodejem nebo průzkumem a potom pasivní, kde ty voláš vyřešit nějaký problém. Jiné pasivní CC je operátora, jiné banky, jiné aerolinky. I když voláš na 112, tak je to defakto call centrum (ale každýho tam bohudík neberou), nebo když voláš na poruchovou linku EONu či kohokoliv jiného.

Nicméně, tam kde berou nejvíce (aktiv), tak je moc nezajímá tvůj zájem - dost možná může být i trochu na škodu, protože takový člověk dost možná ztratí iluze a půjde jinam.
Tam fakt nemá cenu něco šprtat předem, tam máš na vše odpověď, na vše vzor. Určitě takov hovory bereš a víš, že jsou jeden jak druhý. Nicméně doporučuju si jeden takový před nástupem přijmot, vlastně dva a zkusit se chovat jako nějaký typ zákazníka (zvlášť nějaký váhavý) a dát operátorovi prostor. Doporučuju si připravit si kýbl, je to na blití, jak se chovají. Zvlášť ke starším lidem.
Tady se lidem opravdu nepomáha…

Ale na pasivu pomáhají, nebo se aspoň snaží, ale často jsou tam ti lidi nekompetentní.

 
Myssicka 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.17 15:00

Napis, ze rada otravujes lidi a NE pro tebe neni odpoved a mas to :palec:

 
Marki1985
Stálice 78 příspěvků 16.12.17 15:44
@zvidavajanca píše:
Call centra jsou různý - otravovači (aktiv), ať už z prodejem nebo průzkumem a potom pasivní, kde ty voláš vyřešit nějaký problém. Jiné pasivní CC je operátora, jiné banky, jiné aerolinky. I když voláš na 112, tak je to defakto call centrum (ale každýho tam bohudík neberou), nebo když voláš na poruchovou linku EONu či kohokoliv jiného.

Nicméně, tam kde berou nejvíce (aktiv), tak je moc nezajímá tvůj zájem - dost možná může být i trochu na škodu, protože takový člověk dost možná ztratí iluze a půjde jinam.
Tam fakt nemá cenu něco šprtat předem, tam máš na vše odpověď, na vše vzor. Určitě takov hovory bereš a víš, že jsou jeden jak druhý. Nicméně doporučuju si jeden takový před nástupem přijmot, vlastně dva a zkusit se chovat jako nějaký typ zákazníka (zvlášť nějaký váhavý) a dát operátorovi prostor. Doporučuju si připravit si kýbl, je to na blití, jak se chovají. Zvlášť ke starším lidem.
Tady se lidem opravdu nepomáha…

Ale na pasivu pomáhají, nebo se aspoň snaží, ale často jsou tam ti lidi nekompetentní.
@Myssicka píše:
Napis, ze rada otravujes lidi a NE pro tebe neni odpoved a mas to :palec:
ze to je asi nejrealističtější
@Myssicka píše:
Napis, ze rada otravujes lidi a NE pro tebe neni odpoved a mas to :palec:
 
Bambulka12
Kecalka 170 příspěvků 2 inzeráty 16.12.17 16:33

Do call-centra stačí, že projevíš zájem, oni Tě vezmou ;) Žádný dopis bych nepsala, stačí, když se vyjadřuješ celou větou :)

 
MarieP
Závislačka 2995 příspěvků 16.12.17 16:53

Přechodnou dobu jsem dělala na cc RWE ( pasiv)… Konkurz na 3 kola, určitě nebrali každého, ještě jsem si dělala srandu jestli nebudeme dělat pro FBI… :mrgreen: peníze cca 18000 ve zkusebce, zaskolovani 3 měsíce… :nevim: i přes pasiv byla práce pakarna a lidi se měnili hodně…

 
martina.se
Hvězda diskuse 56898 příspěvků 16.12.17 20:06
@Pety2 píše:
@Marki1985
je úplně jedno, co tam napíšeš, protože do call centra berou naprosto každého, kdo má čistý trestní rejstřík, protože to je tak dementní práce, že tam většina lidí dlouho nevydrží…Když jsem studovala VŠ, tak jsem to měla jako brigádu jedno léto (nikdy víc :poblion: ) a brali fakt každého…

záleží jaké CC a čeho se to týká :think: např do spořky a monety se nej tak nedostaneš.. není CC jako CC.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Naučte se cizí jazyk během mateřské. Jde to!

Naučte se anglicky nebo francouzsky, než půjde vaše dítě do školy. Za dva... číst dále >

Vzpomínáme: Kdo nechal sestru jíst mouchy a kdo chutnal žížaly?

Když jsem u nás v kanceláři řekla, že chystám článek o příhodách z dětství,... číst dále >

Články z Expres.cz

Bohuš Matuš svedl dítě. Neuvěříte, kolik je jeho nové partnerce!

Právo na lásku má sice každý, tohle je ale již na hraně zákona. Zpěvák Bohuš... číst dále >

Vondráčková promluvila o poměru s Hádkem: Mým bytem prošlo mnoho mužů!

Stojí za rozpadem manželství Lucie Vondráčkové a Tomáše Plekance zpěvaččiny... číst dále >

Články z Ona Dnes

Dress code nemusí být v létě peklo. Pět tipů, jak na něj vyzrát

Formální oblečení může být pro někoho v parném horku jako noční můra. Dlouhé... číst dále >

Chození naboso je nový trend. Není však pro každého

Stále více lidí mění klasické boty za tzv. bosou obuv s tenkou podrážkou,... číst dále >


Reklama