Možná výhružka smrtí - oznamovací povinnost

Anonymní
4.8.15 19:00

Možná výhružka smrtí - oznamovací povinnost

Ahoj všem, prosím o zachování anonymu, je to velmi citlivé…právě mi volal manžel z práce, pracuje jako vedoucí a pod sebou má zaměstnankyni z Ukrajiny, která pracuje přes agenturuu, té říkejme X…ale na začátku minulého měsíce přešla do agentury jiné, té říkejme Y…A jde o to, že dnes přišel majitel agentury X, že pokud neproplatí fakturu jemu, ale proplatí ji majitely agentury Y, tak té zaměstnankyni utrhne hlavu…obě agentury jsou ukrajinské, takže asi „válka gangů“ - no a mě jde teď o to, jestli to máme brát vážně, a máme oznamovací povinnost a zavolat na policii, nebo já nevím…nechci to zlehčovat, pevně věřím že by jí život nevzal, ale bojím se toho, že se vážně něco stane, a manžela by potom mohli obvinit jako „spolupachatele“, když tuto výhružku zaznamenal ale nic neudělal…manželův šéf je absolutně v klidu a prý je to problém jich tří (X, Y a zaměstnankyně)…já ale nevím…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1219
4.8.15 19:04

Kolikrát jsem někomu řekla, že mu utrhnu hlavu, to už bych dávno byla v base :mrgreen: promiň jestli ti to fakt přijde tak vážné a já to zlehčuju, ale určitě bych to nebrala tak jako ty… vůbec ne jako válku gangů :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.8.15 19:05

@JaneDoe no já právě nevím…jsou to takoví ti týpci, kteří mají zlaté řetězy, kožené bundy, drahá auta atd atd…ale na druhou stranu se bojím, že když to oznámíme a on by ve finále nijak neublížil, aby pak nešel po manželovi, že ho teď hlídá policie… :-(

• Nahlásit
  • Citovat
1892
4.8.15 19:14

A co tak přesně si myslíš že asi policie udělá? Stáhnou z dovolený nejlepšího detektiva aby šel po stopě válce gangů? Nebo nasadí agenta s povolením zabíjet?